Gå til innhold

Snabbens Store Musikk Quizz!

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke cadillac nei.

De fikk terningkast 5 i dagbladet for denne skiva. Plata er en hyllest til Bristol Conditori i Trondheim. Så vidt jeg vet ble de dannet i 1989 og oppløst ca 1997. Coveret er fra en ep, de ga ut 4 hele album 3 ep'er og to 7".

Endret av tigerdip
Skrevet

Er ikke så flink med spørsmål og sånt, men jeg får lage et spørsmål sånn at leken fortsetter:

Et lite utdrag fra en av de beste sangene som er kommet ut spør du meg:

"Peace means reloading your guns"

Er ute etter:

Artist

Sang

Album

Skrevet (endret)

Teit at denne tråden ble stengt.

Ligner jo ikke på denne quizen engang. Bare album bilder her jo

Edit; fjernet quote

Endret av KrougeR1987
Skrevet
Google er en fin sak! Dimmu Borgir var i hvertfall eneste svar jeg kom frem til...

Tar sjangsen på at det var det han skulle fram til. Så jeg legger ut ny oppgave. Hva er dette?

Synes det ligner veldig på Jahn Teigen og Popol Vuh jeg, men kan ikke ta igjen låten :hm:

Skrevet (endret)

Som vanlig har groenn peiling! Var tidlig Popol Vuh (demospor), før de hadde gitt ut noe ordentlig skive.

Bare å fyre løs med neste du...

EDIT: Låta het forresten Jingle, Jangle...

Endret av Audioslave
Skrevet

Den platen med tidlig Popol Vuh stoff er ikke utgitt alene. Den finnes kun som en del av samleutgivelsen Popol Ace - All We Have 1972-1978 (5 plater). Den nevnte platen inneholder også ting fra tiden med Arman Sumpe Dur Express og fra konserten i '94.

Skrevet
Teit at denne tråden ble stengt.

Ligner jo ikke på denne quizen engang. Bare album bilder her jo

Vil dere være med på quiz, må dere klare oppgavene i denne tråden. Det blir bare kaos hvis vi skal ha flere slike tråder. ;)

Skrevet

Vel, her trengs det visst litt hint.

Bandet avsluttet en suksessfull europaturne i København sist lørdag, der

også undertegnede med stor interesse var tilstedeværende :mrgreen: . Turneen ble kalt for "the Wild west show"

Bandet er kjent for å være fra San Fransisco men kommer opprinnelig fra Phoenix Arizona. De gav ut sitt første album i 1975. Låten her er fra 2001. bandet selv kunne opplyse at en ny plate er på trappene neste år + en DVD som ble innspilt i England i forrige uke.

Bandet ble meget beryktet for sine sceneopptredener i begynnelsen. Todd Rundgren har produsert 2 av deres beste album

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...