Gå til innhold

Lcd 19", rundt 6000 kr.


Drizt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er superfornøyd med min hansol H950, spiller en del og ser mye film. Er i vurdering av å kjøpe en til. Til en pris på 5000,- får du mye for pengene.

Enig, en får mye for pengene. Har hatt en slik en stund nå. Helt kurant både til spilling, kontorarbeide og generelt windows/multimedia-bruk.

 

Men, Nec og Eizo sine 19" til 2000,- mer er endel bedre generelt over det hele. Hvis du driver noe som helst med bildebehandling, eller er kresen på bildekvallitet, så angrer du ikke på å legge inn de ekstra kronene.

 

Har selv lyst på en 23" widescreen av litt bedre kvalitet (Apple, Nec eller Eizo), men prisen er litt for høy enda..

Lenke til kommentar
Sjekk ut denne linken.

 

http://reviews-zdnet.com.com/NEC_MultiSync...6-30825085.html

 

Det kommer vel an på øyet som ser.

Bare det at de påstår at accusync-en er bedre får meg til å se litt rat på de. Har stort sett en nja, ikke helt enig følelse på de fleste punktene der, men det er jo lov å være uenig :)

 

 

Jeg vil komme med en anbefaling av Philips 190B4CS.
Tror Dag har en 19" Philips inne til test nå. Mulig det er denne :)

 

 

 

Jeg er superfornøyd med min hansol H950, spiller en del og ser mye film. Er i vurdering av å kjøpe en til. Til en pris på 5000,- får du mye for pengene.
Det er noen som heller vil ha best i test enn mest for pengene ;)

 

 

Kommer dere med noen test av Samsung 193P med 20 ms på hw.no snart?
Ingen konkrete planer, men tidligst i stortesten vi planlegger i slutten av august (legg til en god del dager til redigering)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har dårlig erfaring med Samsung Syncmaster 193P.

 

Jeg har haft 4 stk. og alle er sendt retur med pixelfejl, jeg ved ikke om jeg har været uheldig, men jeg vil IKKE bestille nr. 5 .. :no:

 

Det skal så siges at billedkvaliteten og farverne er helt i top, men jeg vil ikke give næsten 6K for en skærm med pixelfejl ...god billedkvalitet eller ej, så nu har jeg bestil en Eizo Flexscan L795 i stedet for og håber det bedste ;)

 

John

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bestille denne: http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP....KU=SDMHS94P%2fS

 

Det har jeg gjort og den skal ettersigende komme til meg i slutten av August. Koster ca 6250,- inkl. moms + noe frakt. Bestill på sonystyle europa.

 

Edit: Glemte å si at den er 19" og har 12ms!!!

Interessant design, spesielt på foten, men har ikke erfaringer med Sony LCD annet enn at Crt skjermene deres er sterke. Synes dog at sidekantene ser litt tjukke ut. 500:1 kontrast er vel midt på treet, og 400 cd/m2 er ikke det EKSTREMT mye :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...