loveland Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hei! Har fått noen riper i skjermen (veldig små men mange av dem(!) mens jeg holdt på med B&D pussemaskin på de ANDRE delene av skjermen og var så uheldig å komme borti selve skjermen.. Prøvde å pusse bort ripene med P2000 men ser at dette er et evighetsarbeid..! Blir det fint hvis jeg kjøper et P1000 papir eller er det for grovt? Endret 20. juli 2004 av loveland
pcgutten Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Ta et bilde av skjermen og legg det ut så vi får se hvordan det ser ut. Pcgutten
loveland Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Skrevet 20. juli 2004 Har bilder av den, men vet ikke hvordan jeg skal få det i innlegget mitt Umulig å se ripene, men har fått "flekker" på skjermen hvor det er pusset.. Virker som om det er et lag som ligner solfilm på skjermen- kan dette stemme? fordi der jeg har pusset er det mye lysere, som jeg kan vise dere på bildet *se opp*
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 (endret) www.imgspot.com kan du bruke til å laste opp bilder... trur egentlig det ikke er no vits.. hva heter skjermen og hvor stor er den? kan jeg spørre hva du egentlig slipte ned på skjermen? skulle egentlig ikke denne vært blandt skjermer og skjermkort kategorien? Endret 20. juli 2004 av Natrium
loveland Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Skrevet 20. juli 2004 Hei Natrium... Skjermen tror jeg er 21" (synlig 19,7") Mitshubishi DiamandPro 91TMX tror den er ganske gammel... Tingen er at først var den beigehvit og jeg ble lei av fargen og sprayet den sort.. dette var første gang jeg brukte spraylakk så resultatet ble jævelig! midlt sagt.. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre den kritthvit og kanskje ha klarlakk oppå.. Pusset den ned (kun på forsiden) for jeg ville ha den helt blank (apple-finish wannabe) Syns ikke den passer i Skjermkategorien for der er det vel spørsmål om teknikken i skjermer og her handler det om ting man gjør med verktøy o.l.-har jeg rett.?
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Hei Natrium... Skjermen tror jeg er 21" (synlig 19,7") Mitshubishi DiamandPro 91TMX tror den er ganske gammel... Tingen er at først var den beigehvit og jeg ble lei av fargen og sprayet den sort.. dette var første gang jeg brukte spraylakk så resultatet ble jævelig! midlt sagt.. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre den kritthvit og kanskje ha klarlakk oppå.. Pusset den ned (kun på forsiden) for jeg ville ha den helt blank (apple-finish wannabe) Syns ikke den passer i Skjermkategorien for der er det vel spørsmål om teknikken i skjermer og her handler det om ting man gjør med verktøy o.l.-har jeg rett.? ok.. det du kan teste r hvis du har en gammel skjerm liggende.. lag riper og prøv deg fram.. det er ingen ting annent enn det eller kjøpe ny.. sender pm..
loveland Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Skrevet 20. juli 2004 Her er flekken jeg snakker om.. Skal kjøpe P1000 imorgen så får jeg se hvordan det går..
Blib Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Skjermproblemer skal i skjermkategorien. Posten flyttes da dette ikke er en casemod
hainz Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Vet hva som funker: Silikonpuss for for glass og hardplast, fungerer utmerket. De har det på mobilsjapper og på clas Ohlsson tror jeg. Bare puss det på så lager den en tilnærmet hinne av den typen du hadde fra før.
CAT-scan Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Kan du forklare meg hvorfor du driver å spraylakkerer skjermen din in the first place? Er jo ganske fantastisk lite vits. En annen ting, skjermer består av mer enn kun glass. Det er flere lag med forskjellige egenskaper. Er temmelig sikker på at den skjermen er ødelagt for alltid.
Nilsen Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 (endret) En annen ting, skjermer består av mer enn kun glass. Det er flere lag med forskjellige egenskaper. Er temmelig sikker på at den skjermen er ødelagt for alltid. det ytre laget, som han har laget riper i er helt vanelig glass.. som er det bare får beskyttelse.. prøv det som hainz sa du.. hørtes ut som det vil funke... Endret 21. juli 2004 av Natrium
CAT-scan Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Det ytre laget i de fleste skjermer er ikke glass nei. Nå gjelder ikke dette alle skjermer, men de fleste har antiglare, antistøv osv. ytterst. (så vidt jeg husker) Les manualen til skjermen din, det er en grunn til at man ikke skal bruke vaskemiddel, en ru klut eller for grovt papir.
loveland Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 (endret) Kan du forklare meg hvorfor du driver å spraylakkerer skjermen din in the first place? Er jo ganske fantastisk lite vits. Gjorde det fordi jeg syns den var så stygg fra før og tok sjansen på å gjøre den enda styggere.. 1000 takk Hainz! Drar ned på Clas Ohlson idagå kjøper det. edit:de har det ikke på CO, noen forslag? i Oslo...? Endret 21. juli 2004 av loveland
Nilsen Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Les manualen til skjermen din, det er en grunn til at man ikke skal bruke vaskemiddel, en ru klut eller for grovt papir. jeg jobber nå i sommer på en data butikk som selger brukte ting.. der vaska jeg 1123skjermer(husker det tallet godt.. fikk5kr får vær skjerm)da brukte jeg et papir som jeg betegner som grovt papir og sånn jif på sprute flaske.. alle fungerer 100%.. men les manualen får sikkerhets skyld.. kan være noe med vinler og slikt som vil gå galt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå