h00v3r Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 HEI, jeg har akkuratt fått ADSL her jeg bor, og nå vil jeg begynne med et online spill. Har prøvd litt EVE online med syntes ikke særlig om det. Jeg har hørt at SWG skal være bra, men er det et sånn en 3 dagers trial på det eller noe sånt som jeg kan laste ned, sånn at jeg får prøvd det? Jeg har lest om ''The Saga Of Rhyzom'' det kommer ut i september, og det høres kult ut. Men jeg trenger et spill før det, har dere noen forslag? Takker for alle svar!!
Flexi Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 SWG er 14 dagers trial, hvis du liker det så kan du kjøpe det i butikken da tror jeg du får 30 dager gratis spilletid
Sølvpilen_V1A Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 prøv jointoperation du...opptil 150 spillere inne på en server...du må ha original cd key for å spille..
MemorY Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 wolfenstein enemy terrotory.. d r gatis også.... [url="http://enemy-territory.4players.de:1041/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=2"]http://enemy-territory.4players.de:1041/mo...wdownload&cid=2[/url]
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Altså, vil du ha et spill som man betaler for hver mnd eller bare spill som er gøyale å spille på nett??? Hvis du mener Online-spill, som de man betaler ca 150kr pr mnd for, så vil jeg anbefale Lineage 2... Det er som Gothic 2, bare at det spilles på nett... Det handler om å danne klaner, få med klanen din i en allianse av flere klaner, og gå til angrep på drager, borger osv osv... Galaxies er også et bra spill, men har du ikke sinnsykt høy tolmodighet, IKKE PRØV DET! Du får en 14 dagers Trial hvis du laster det ned, selv om at det tar lang tid å laste ned da... Ikke verd å kjøpe i butikken for 500-700kr! Da er det smartere å laste det ned (og la det ta den tiden det trenger), spille igjennom trial'en og om du liker det, ganske enkelt betal over sign up for abbonering! Da får du på en måte "unlocked" kontoen din igjen og kan spille så lenge du måtte orke...så lenge det er 150kr pr mnd på kortet ditt da... Men du må ikke tro at målet med Galaxies er å bli en Jedi, eller å kjempe i intergalaktiske kriger! Man kan bli ALT MULIG! Jeger, danser, jedi, sith, rebel, imperial, counsil member, sanger, profesjonell pazaak spiller osv osv... Jeg har ikke spilt så mye Galaxies så jeg vet ikke så mye om det...men det finnes mange andre man kan spørre... Og hvis du er like heldig som jeg var, så møter du på en fyr inne i spillet som er kjempe grei (og samtidig pro) som kan lære deg alt mulig, gi deg litt penger og hjelpe deg GODT på vei!!!
h00v3r Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Skrevet 22. juli 2004 jeg likte vedlig godt Gothic2, jeg vil ha et underholdende spill som jeg vil glede meg med i mange timer med gameplay. Jeg skal se på Lineage 2. Sånn som du forklarte det høres det morsomt ut. Hvis noen har et forslag på et underholdende online spill, skriv inn her.
sirpez Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) wolfenstein enemy terrotory.. d r gatis også.... http://enemy-territory.4players.de:1041/mo...wdownload&cid=2 Må man ha Wolfenstein 3D orginalt for å spille ET online? Endret 21. august 2004 av sirpez
Windoge Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Counter-Strike Source Beta, eller bare Condition Zero
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Counter-Strike Source Beta, eller bare Condition Zero Ohhhyeah
Falkers Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 wolfenstein enemy terrotory.. d r gatis også.... http://enemy-territory.4players.de:1041/mo...wdownload&cid=2 Må man ha Wolfenstein 3D orginalt for å spille ET online? Nei Alt du trenger er: http://www.planetwolfenstein.com/files/files.shtml Wolfenstein: Enemy Territory v1.00 Windows (257.8MB) + Wolfenstein: Enemy Territory v1.02 Patch Windows (3.2MB) = Masse Morro!
AshNebus Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Counter-Strike Source Beta, eller bare Condition Zero Tror ikke akkurat det var det han mente. Mente et årntli mmorpg spill. For min del venter jeg i spenning på Everquest 2. Hadde det ikke vært for det hadde jeg kanskje anbefalt originale Everquest, men det er vel ikke noe særlig å begynne med nå. Ellers kommer flere spennende om ikke altfor lenge. World of Warcraft f.eks. Men det finnes jo en masse bra gamle og. Visst du vil spille et med rollespill og bra sosial kontakt, ikke bare hack og slash, så finnes bare Ultima Online ikke akkurat bra grafikk for dagens standard, men det er en grunn for at det har overlevd i 7 år. SWG er jo ganske bra visst du liker mer den typen enn fantasy.
Punster Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Kan også anbefale Dak Age of Camelot fra Mythic. Europeisk versjon: http://camelot-europe.goa.com/en/home.php Amerikansk versjon: http://www.camelotherald.com/index.shtml Selv om kanskje dette spillet har hatt sin storhetstid. Her får du alt etter min mening, fra hardcore pve til hardcore pvp (rvr)
Rafael Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 De fleste MMORPGer er underholdende så lenge du har tiden til å sette deg inn i det. For min egen del å sløste jeg bort 1 1/2 år av livet mitt på Ultima Online. Det var svært alvorlig en stund da jeg levde for å spille UO, og er glad for at jeg kom ut av det. Om du fenger deg lett; ikke begynn med spilling.
Bear^ Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Vis du er interesert i MMORPG spill som ikke koster skjorta i året er Runescape tingen. Koster ca 400 kr i året som member, men er gratis om free player (men da nesten ingen oppdateringer, lite våpen, liten plass og kanksje litt kjedelig når du blir høyere i levlene) Har ikke ADSL, men har spillet Runescape i nesten 4 år, fra 2001, og det har innebært internett regninger på godt over 1000 kr i månden Personelig synes jeg Counter-Striker er oppskrytt og meget kjedelig. Det samme går over og over igjen og igjen. 1. Spring 2.Skyt 3. Overlev eller dø Start på punkt 1 igjen og repeter. Har spillet CS både over internett og over LAN og klarer toppen 10 MIN, må være det mest kjedeligste spillet som finnes online (min mening)
AshNebus Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Også finns det 100 andre spill varianter som er ca kliss like Trøtte, trøtte spilla
slash Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg har nylig kommet over et spill som kalles secondlife. Eller, jeg vet ikke helt om jeg skal kalle det "spill".... Det er i allefall et gedigent chatroom med bra grafikk. Det som gjør spillet unikt er at du kan lage egne ting i spillet, som 3dmodeller, animasjoner, teksturer, scripts osv osv osv. Poenget er vel å gi spillerne total frihet i hva de vil gjøre. Har testet det et par dager nå, og har hittil blitt overrasket over mulighetene som finnes og folks oppfinnsomhet. Spillet har også den beste avatar-customization mulighetene jeg har sett noensinne. Beste av alt er at et livstidsabonnement bare koster 9$! Det er hva, fire grandiser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå