Gå til innhold

fortsette brenning på DVD


Anbefalte innlegg

Kan man når man brenner en DVD R+ plate velge såkalt "multisession" og fortsette brennibng senere.

 

Har endel bilder som jeg ønsker å brenne på DVD. Men om noen uker/måneder vil jeg kanskje brenne flere bilder. Kan jeg da fortsette "der jeg slapp" eller er det som med tidligere CD'er at dette ikke går an? (PS Jeg mener IKKE DVD RW)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har endel bilder som jeg ønsker å brenne på DVD. Men om noen uker/måneder vil jeg kanskje brenne flere bilder. Kan jeg da fortsette "der jeg slapp" eller er det som med tidligere CD'er at dette ikke går an? (PS Jeg mener IKKE DVD RW)

Jeg vet ikke hva du mener med "tidligere CD'er" men jeg får det i hvertfall fint til på CD og antar at det er like lett å lage multisession på DVD.

Lenke til kommentar

Hvis det er Nero du bruker og IKKE krysser vekk finalise CD (No ferther recording possible) så brenner du CD'en helt ut med tom data, da kan du ikke brenne mere på den. Har du krysset av på multisession så er det bare å brenne litt og litt nå og da til platen er full.

 

Nero scanner CD/DVD'en du skal brenne så den merker automatisk om det er data på dem, trenger ikke gjøre noe med det, men du må krysse av riktig for hver gang på burn multisession og IKKE finalise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...