Gå til innhold

Hjelp til logo


Anbefalte innlegg

Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette, men får håpe det er rett plass!

 

Dette er den første "logoen" jeg har lagt, bare for å ha sagt det.

 

Jeg lurer på hvordan jeg kan få "strekene" som er vertikale, rundet, til å bli bene. Jeg har bare brukt "pen- tool" i photoshop til nå, håper noen kan hjelpe.

 

Her er linken

 

Her er link uten de skeive strekene om noen gidder å fikse det for meg :)

 

Evt. vil jeg gjerne vite hvordan dere gjorde det, og har det ellers noen kommentarer til forbedringer kommer det godt med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke at det går an å gjøre dette i vektorgrafikk med Photoshop. Hvis du vil "jukse" og bruke bitmap i stedet for, sjekk ut noen av mulighetene under Filter > Distort > Spherize.

 

Det du derimot burde gjøre er å bruke Illustrator i stedet for. Da får du logoen din i vektor, noe som anbefales fordi da kan du skalere logoen uten at den blir "pixlete".

 

I Illustrator vet jeg at akkurat dette er mulig, siden jeg engang så en tutorial om dettte... Dessverre så husker jeg ikke hvor jeg fant den :hmm:

Lenke til kommentar

prov aa lag den i flash! hvis den skal paa nettet er det ideelt aa bruke flash fordi den blir i vector istedenfor raster og dermed mye mindre filstorrelse og kortere lasting av siden!!!

 

i flash kan du tegne streken slik som du har gjort i photoshop og saa kan du enkelt kurve de bare ved aa dra i de med selection tool. super enkelt og knivskarpt resultat som er i vector!!!

 

 

flash all the way!!!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...