Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

søkeord som ikke blir borte i søkemotorer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha slettet ord som jeg har søkt på i google fra maskinen, hvordan gjør jeg det. når jeg skriver noe på bokstaven h kommer alt opp. Jeg vil slette historien på en måte.

hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil gjerne ha slettet ord som jeg har søkt på i google fra maskinen, hvordan gjør jeg det. når jeg skriver noe på bokstaven h kommer alt opp. Jeg vil slette historien på en måte.

hjelp!

Hvis du har Toolbarlinja, så går du inn på høyresiden av søkefeltet, så på "toolbar innstillinger"

Skrevet

Da har du den sikkert ikke. Den befinner seg rett under adresselinja. Innstaller et program som heter crap cleaner, det gjør jobben for deg.

Skrevet

Trur viss du går inn i windows profilen din og finn temporary internet files og history og "rensker desse ut trur eg du skal vere kvitt uønska søkeord.

mvh

JanEirik

Skrevet

Det er nok autocomplete han vil ha bort. Antar han har søkt på noen "stygge" ord som ikke mora/kone/samboer skal se :blush: hehe

Det er bare å gå inn på IE / Tools(Verktøy)/Internet Options/Content(innhold)/ Autocomplete - her finner du clear funksjonen for autocomplete.

Skrevet

Men Hawkie.

Husk at hvis kjæreste/samboer/kone er problemet, vil nok hun stusse over at alt er borte.

Da blir damer mistenksomme.

Er nok bedre å slette de enkelte ordene som ikke "skal" være der. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...