Gå til innhold

Lite eksperiment, anngående trådene mine :)


Anbefalte innlegg

Idag morges registrerte jeg meg egentlig bare for å gjøre dette.

 

Slapp en liten bombe i linux forumet for å se om jeg kunne overskride 400 - 500 visitter. 1200 stykk har nå titta på, og mange har med sine sinte tanker skrevet hva de synes.

 

Jeg har gått ut fra å være veldig grønn, og negativ til Linux, og det er helt motsatt av det jeg egentlig er. Koselig å se at mange er aktive på forumet ihvertfall, og beklager til dere som ble forbanna. Ha en fortsatt trivelig dag :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:grin: skapte masse innlegg i allefall, men, ja, altså ;D jaja..

Æsj, sitter her og leser tidligere innlegg av doom fyr'n, og hallo, de fleste burde vel gjetta ganske bra at det er noen som kødder? ;D "Jeg bruker BitchX i windows", "jeg bruker forskjellige mIRC script", "kan jeg lage ascii tegninger i BitchX", osv ;D

 

[ Denne Melding var redigert av: jean på 2002-04-23 19:08 ]

Lenke til kommentar

"Jeg har gått ut fra å være veldig grønn, og negativ til Linux, og det er helt motsatt av det jeg egentlig er."

Hadde det faktisk vært sånn at du _ikke_ er grønn i Linux, så tror jeg du hadde funnet en mer konstruktiv måte å lage debatt på. Jeg syns "eksperimentet" ditt var latterlig, og jeg syns virkelig du bør finne noe bedre å brukte tiden din på. Ved å søke litt i forumet vil du finne liknende tråder, og du kunne dermed spart deg for det tåpelige "eksperimentet". Bytt bleia di og voks opp.

 

[ Denne Melding var redigert av: Nichlas på 2002-04-23 19:50 ]

Lenke til kommentar

Skjønte hva du var ute etter, men syns fortsatt du er teit.

Det er ikke til slike eksperiment forumet er BEREGNET TIL.

 

Det kan faktisk hende at noen ikke har fått hjelp pga at folk bruker tiden til å svare på den lame posten din.

 

rm -rf dr-doom

 

Senge tid for DEG nå!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-23 20:04, oskar1 skrev:

Skjønte hva du var ute etter, men syns fortsatt du er teit.

Det er ikke til slike eksperiment forumet er BEREGNET TIL.


Det kan faktisk hende at noen ikke har fått hjelp pga at folk bruker tiden til å svare på den lame posten din.


rm -rf dr-doom


Senge tid for DEG nå!



 

Er så enig,... :smile:

Ta en liten kill før rm -rf også ? - :cool:

 

Men, men,... dette kan jo også være enda en unskyldning for å ro seg unda hvor tåpelig han egentlig er da ?? - jeg vet ikke,.. og bryr meg heller ikke mer,....

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er like tåpelig å svare på dr-doom sine innlegg som det er av ham å legge dem ut!

 

Det er jo nettopp det han vil, at vi skal svare og lage stor diskusjon ut av det.

 

Til alle som vil ha et seriøst forum: Boikott slike innlegg, ikke svar på dem.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 13:05, Andlier skrev:

Jeg synes at det er like tåpelig å svare på dr-doom sine innlegg som det er av ham å legge dem ut!


Det er jo nettopp det han vil, at vi skal svare og lage stor diskusjon ut av det.


Til alle som vil ha et seriøst forum: Boikott slike innlegg, ikke svar på dem.



 

...Um... men - du svarte jo nettopp paa ett av hans innlegg selv, jo!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 13:11, DrDoogie skrev:

Quote:


On 2002-04-24 13:05, Andlier skrev:

Jeg synes at det er like tåpelig å svare på dr-doom sine innlegg som det er av ham å legge dem ut!


Det er jo nettopp det han vil, at vi skal svare og lage stor diskusjon ut av det.


Til alle som vil ha et seriøst forum: Boikott slike innlegg, ikke svar på dem.



 

...Um... men - du svarte jo nettopp paa ett av hans innlegg selv, jo!

 

 

Jeg må jo få fram min mening.

Kanskje jeg skulle gjort det i et eget emne, men det gadd jeg ikke da jeg skrev meldingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...