Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL gjør det selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte selv en Gjør det selv pakke fra telenor, gjennom studenttilbudet de har fortiden. Må si jeg ble veldig overrasket over Telenor etter all driten folk sier om de på dette forumet.

 

Gjør Det Selv pakken kom nemmelig i posten bare 3 dager etter bestilling. Nå venter jeg bare på at det skal bli 6. november (i morgen) da kobbler de nemmelig om i sentralen, og ADSL skulle være i boks. Klarer de det så tok det bare 1 uke fra jeg bestilte til jeg fikk ADSL. Men vi får se hva som skjer i morra da :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-05 16:59, Amriden skrev:

Jeg bestilte selv en Gjør det selv pakke fra telenor, gjennom studenttilbudet de har fortiden. Må si jeg ble veldig overrasket over Telenor etter all driten folk sier om de på dette forumet.


Gjør Det Selv pakken kom nemmelig i posten bare 3 dager etter bestilling. Nå venter jeg bare på at det skal bli 6. november (i morgen) da kobbler de nemmelig om i sentralen, og ADSL skulle være i boks. Klarer de det så tok det bare 1 uke fra jeg bestilte til jeg fikk ADSL. Men vi får se hva som skjer i morra da :smile:


 

Jeg bestilte på en Torsdag fikk "gjør det selv" på Mandag og lingje på Tirsdagen. Det blir bare 4 virke dager og 5 dager totalt. Det er meget bra av Telenor.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte NGT for 2 1/2 uke siden...

Etter 1 uke fikk jeg mail om at bestillingen var registrert..

Etter nok en uke fikk jeg mail med installasjonsdato, jeg ringte for sikkerhets skyld til Bravida for å forsikre meg om at inst.datoen jeg fikk fra NGT var korrekt, og jeg var registrert med inst.dato den 8 nov, som opplyst fra NGT...

Alt vel så langt..

I dag fikk jeg igjen mail fra NGT, med den lite hyggelige beskjed , om at det var kapasitetsproblemer i sentralen jeg skulle tilknyttes, slik at inst. dataoen ble utsatt til ca 30 nov.

Begynner å bli fed up av NGT..

At det var kapasitetsprob. burde de ha vært klar over på et mye tidligere tidspunkt...Syns i utgangspunktet at NGT må ha 3-5 uker fra bestilling til inst. er drøy kost...Det burde ha vært fiksa i løpet av en ukes tid..

Lenke til kommentar

Jeg bestilte bredbånd fra NextGenTel for litt over en måned siden. Jeg mottok raskt en mail som fortalte meg at jeg var registrert og at jeg snart skulle få en mail ang installasjonsdato. Den 16. november ringer Bravida meg og sier at det skal installeres bredbånd i denne dagen. To dager seinere, alstå den 18. nov får jeg en mail i fra NGT om at installasjonsdato er klar. Jeg må også svare på denne mailen om datoen (alstå den 16. som var for to dager siden) passer. Dersom jeg ikke svarer blir installasjonen utstatt...

Vel. Ikke helt bra det...

Tilsammen så tok det vel 3 uker fra bestilling til bredbånnet var i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...