KjellV Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 (endret) Problemet: For en uke siden stod mine to 512MB TwinMOS PC3200 m/Winbond i hver sin maskin. Denne maskinen fungerte fint, mens den andre makinen fikk en del blåskjermer. Etter at jeg flyttet minnebrikken i den andre maskinen over i denne har det begynnt å dukke opp blåskjermer her også. Hvilket program anbefales for å sjekke minnet for evt. feil? Feilmeldingenne jeg får: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL BAD_POOL_CALLER Oppsett: Abit NF7-S rev1.2 AMD Athlon XP 2100+ @ 2,2GHz 2*512MB TwinMOS PC3200 m/Winbond Raptor 36,7GB Radeon 8500 Win XP Pro SP1 alt oppdatert Endret 17. juli 2004 av Nostradamus
Darth Kjell Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Windows Memory Diagnostic Brukte den faktisk igår... fant feil i minnemodulen i Slot 1. Grrr, 512 MB mindre med minne nå Veldig enkelt å bruke. Lag en floppy eller en bootbar CD. Tok ca. 4 min på maskinen min å kjøre testen. Ellers er memtest86 bra ja.
finfyr Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jeg får også BAD_POOL_CALLER. Hva kan jeg gjøre? Kjører Windows Mem diag nå... Kan det være mye forskjellig som er "ødelagt"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå