Datasmurf Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 Det kommer opp error og avsluttes bare helt uten videre. Flere av vennene mine har samme problem
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Hva sier feilmeldingen? Sier oss veldig lite når du bare sier error.
Datasmurf Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Den sier: Incorrect version of Windows. Sorry, not supported on Windows NT
arnesef Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 hva med å spille en av de nyere versjonene? cm3 begynner vel å bli litt utdatert?
Thewiz Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Incorrect version of Windows. Sorry, not supported on Windows NT Hva er det som er problemet? du må da kan engelsk gutt.
Laman Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Incorrect version of Windows. Sorry, not supported on Windows NT Hva er det som er problemet? du må da kan engelsk gutt. Og du må da kunne norsk?
Dʋgɢtung Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Med service pack 2 til windows xp, samt nyeste patch til cm3 (som jeg forøvrig ikke skjønner hvorfor du spiller, siden det både er bedre versjoner før og etter) skal du kunne klare å kjøre spillet.
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hvordan får jeg CM3 til å fungere i WinXP? Ser ut som du har windows NT
Cruento Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvordan får jeg CM3 til å fungere i WinXP? Ser ut som du har windows NT I gamle spill/programmer kan man få slike feilmeldinger i XP der det står "not supported by Windows NT" o.l. Men det er fordi det gamle spillet ikke har hørt om noe som heter Windows XP, og derfor står det NT.
Sponis Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 1. Gå inn i mappen hvor du har installert CM. Der finner du exe-filen du trykker på for å starte spillet. 2. Høyreklikk på denne filen og velg egenskaper/properties. 3. Nå vil det komme opp et nytt vindu. Der skal du velge kompatibilitet/Compatibility. 4. Nå finner du et felt hvor det står kompatibilitetsmodus/compatibility mode. Der krysser du av, og velger Windows 98/Windows ME.
Elendil Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvordan får jeg CM3 til å fungere i WinXP? Ser ut som du har windows NT I gamle spill/programmer kan man få slike feilmeldinger i XP der det står "not supported by Windows NT" o.l. Men det er fordi det gamle spillet ikke har hørt om noe som heter Windows XP, og derfor står det NT. Ja. Det er sikkert grunnen.
Datasmurf Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 (endret) ah tusen takk... det der fiksa det problemet, men etter å ha spilt noen timer og så avslutta for å spille CM2 (det første, som alltid har fungert helt fint:P), og så skulle starte CM igjen, kom det opp at jeg ikke hadde nok minne til å hente opp saven min.. Jeg har heller ikke nok minne til å starte nytt spill eller i det hele tatt. Noen som kan hjelpe meg? og du/dere som lurte på hvorfor jeg spiller CM3 i stedet for noe nyere, er fordi jeg liker CM3 best av de nyeste. edit: la til mer info Endret 17. januar 2005 av Datasmurf
Datasmurf Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 *bump* Har veldig lyst til å game igjen, så om noen kunne hjulpet meg med feilen min, hadde jeg vært takknemlig
Ozelot Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Kanskje du burde prøve på noen av de andre forumene(fora?) som er laget for CM3 (CM generelt).
Datasmurf Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Det er tidlig på morgenen.. Hvor finner jeg dem?
Dʋgɢtung Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 General Questions for the CM series Championship Manager 03/04 was the last ever version of CM to be created by Sports Interactive. However, you can still talk about this and all our other games (CM1 - CM 03/04) here as well as CM Quiz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå