Margarus Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 topic sier det emste..er det samme vei om den står me "sølvfarget plate" opp eller ned ?
oycob Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 det viktigste er at den står enten vannrett eller loddrett. Tror ikke det skal ha så mye å si om du snur den på hodet, men er jo ikke akkurat noe poeng i å gjøre det? Hvorfor lurer du?
mbskywalker Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 sett den så kabelen ikke blir skrudd for mye.
XenZor Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 topic sier det emste..er det samme vei om den står me "sølvfarget plate" opp eller ned ? "sølvfarget plate" er oversiden på disken, sett den opp.
Zeph Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Vend den med sølvfarget plate opp. Dersom den står opp-ned er det stor sjangs for at skruer ol. kan falle ned på kretskortet og ødelegge heile greia. Endret 16. juli 2004 av zeph
johanf Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Vend den med sølvfarget plate opp. Dersom den står opp-ned er det stor sjangs for at skruer ol. kan falle ned på kretskortet og ødelegge heile greia. Har du mange løse skruer i kabinettet ditt? _ johanf
Margarus Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 stemmer det var dette me skruer o.l også har jeg HDD vindu i tankene men er litt redd fr å ødelege min kjære seagate 120gig lurur på om jeg skal voldta min gamle ødelagte compaq 3gig men takker for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå