Gå til innhold

CS er #%"& dårlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

greit nok at du ikkje skjønner koffor folk spiller cs, men ka vil du egentlig med threaden? finne ut koffor folk spiller cs?

 

det er iaffal fordi:

første spillet eg startet med online

gøyalt (dog mindre med årene)

vennskap

følelsen av å mestre noe

vinne store lans og diverse drittinetcuper

Lenke til kommentar

For det første så har jeg aldri vært vitne til at det har vært noen jeg hater CS tråd tidligere, selv om det sikkert har vært noen.

For det andre så var meningen egentlig at folk skulle bli litt sure og så skrive hvorfor de bare elsker CS.

Og for det tredje så er jeg ikke dårlig. Jeg hadde turnering mot 13 av vennene mine som har spillt CS mye mer en meg. Jeg kom på andre plass(men det kan ha vært flaks) uansett så er jeg ikke veldig dårlig.

Og for det fjerde så skjønner jeg ikke hvorfor folk velger CS fremfor mye bedre online spill. hadde det vært gratis hadde jeg forstått det men du må jo kjøpe Half LIfe eller den kjøpe versionen av CS.

 

Jeg spillte CS for første gang da jeg gikk i 3klasse da var det ok. Nå er kjedelig. (ikke grunnet grafikken) jeg spiller masse online spill med dårlig grafikk.

 

Hvorfor er dette feil kategori?? "Diskuter spill og tilbehør - Generelt"

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar
For det første så har jeg aldri vært vitne til at det har vært noen jeg hater CS tråd tidligere, selv om det sikkert har vært noen.

For det andre så var meningen egentlig at folk skulle bli litt sure og så skrive hvorfor de bare elsker CS.

Og for det tredje så er jeg ikke dårlig. Jeg hadde turnering mot 13 av vennene mine som har spillt CS mye mer en meg. Jeg kom på andre plass(men det kan ha vært flaks) uansett så er jeg ikke veldig dårlig.

Og for det fjerde så skjønner jeg ikke hvorfor folk velger CS fremfor mye bedre online spill. hadde det vært gratis hadde jeg forstått det men du må jo kjøpe Half LIfe eller den kjøpe versionen av CS.

 

Jeg spillte CS for første gang da jeg gikk i 3klasse da var det ok. Nå er kjedelig. (ikke grunnet grafikken) jeg spiller masse online spill med dårlig grafikk.

 

Hvorfor er dette feil kategori?? "Diskuter spill og tilbehør - Generelt"

1. Det finnes en "søk" knapp.

2.Gøy å få folk sure?Folk spiller det på grunn av gameplay, klan aktivitet etc.

3.Noen gang spilt en match?

4.Du sier "så skjønner jeg ikke hvorfor folk velger CS fremfor mye bedre online spill."

"Bedre" avhenger av hver person sin smak ang. spill.

5. Fordi det finnes en egen kategori for CS.

Lenke til kommentar

Sorry for flaming, MEN:

Dette var en usannsynlig taltentløs tråd! Skal du prøve å provosere og erte opp folk, vær ihvertall litt kreativ og finn på noe nytt!!! Og helst ikke så gjennomskuelig som dette heller...

 

Gidder ærligtalt ikke utale meg særlig mer om det her, men søk på en av mine gamle tråder, jeg startet en gang i tiden om hvorfor jeg HATET CS suger vs. CS er bra...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...