Gå til innhold

Asus A7N8X-E DELUXE - Ukompatibelt?

Acez

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig at oppsettet med Asus hovedkortet og twinmos rambrikkene fungerer hos noen, mens det er håpløst hos andre. Kanskje forskjellige prosessorer har noe å si også? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg bruker 2x twinmos pc3200 cl 2,5 og amd athlon 2500+ barton

Det vil kanskje si at 2x Twinmos brikkene ikke er kompatible med Asus A7N8X-E DELUXE, og en amd 3200+ prosessor :ermm:

Skrevet

Jeg får uansett et par TWINX1024-3200LL ram brikker i morgen. Har testet disse på denne pcen før å da virket det. Er 1000 kr dyrere enn twinmos brikkene, men men. ;)

Skrevet (endret)
skal du selge twinmos brikkene? da er jeg interesert!!

hehe. Den ene var defekt så jeg sender dem inn igjen å får tilbake det jeg betalte for dem. Hva vil XL si egentlig?

Endret av Acez
Skrevet

Hmm jeg har også Asus A7N8X-E DELUX hovedkort, og har 1stk 256mb rambrikke.

Men jeg har lyst på litt mer :p Så hva er det som egentlig er det mest kompatible minne til dette hovedkortet?

vh.

EarthLord

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke det er ukompatibelt, jeg har prøvd med ei 256MB brikke PC2100 og ei 512MB brikke PC3200 på det kortet, det fungerte greit nok, men jeg hadde problemer med noe jeg tror var S-ATA kontrolleren som screwa det opp, jeg oppdaterte BIOSEN på HK'et og nå funker det som bare det. :)

[EDIT: Begge brikkene var TwinMOS og jeg har prøvd Apacer brikke og]

Endret av Shaper^
Skrevet
Hmm jeg har også Asus A7N8X-E DELUX hovedkort, og har 1stk 256mb rambrikke.

Men jeg har lyst på litt mer :p Så hva er det som egentlig er det mest kompatible minne til dette hovedkortet?

vh.

EarthLord

Jeg fraråder deg ihvertfall å satse på de brikkene jeg kjøpte til hovedkortet mitt først. Jeg mottok de nye brikkene mine i dag, og de fungerer som en drøm. Stabilt som bare det. Kan finnes her :love:

Skrevet

Corsair TwinX ok...men tror ikke jeg har penger til så mye med det første:P

Men det er da altså Corsair Twinx du foreslår...jaja jeg er åpent for alt jeg :D

Takk!

Skrevet

a7n8x funker med twinmos

a7n8x-e funker ikke med twinmos

mine erfaringer og jeg har bygget ca 10-12 maskiner i det siste med det hk

jeg har kuttet ut all twinmos i mine maskinproduksjon og gått over til corsair value-s bedre brikker til samme pris

Skrevet

merkelig dette her..jeg har 2x 256mb PC3200 DDR Twinmos CL2.5 brikker i min maskin..det fungerer jo helt fint.overklokker så det står etter i tillegg.mitt hk er Asus A7n8x-e deluxe..=\

b0rre

Skrevet

jeg har ingen problemer med twinmos (dual 1gb pack) på mitt asus a7n8x-e deluxe hovedkort..

ikke fått en eneste bsod enda.

Skrevet
a7n8x funker med twinmos

a7n8x-e funker ikke med twinmos

mine erfaringer og jeg har bygget ca 10-12 maskiner i det siste med det hk

jeg har kuttet ut all twinmos i mine maskinproduksjon og gått over til corsair value-s bedre brikker til samme pris

Da ble det altså bekreftet :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...