Gå til innhold

PC Gamer DOOM III review - a new classic 94%


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det har nå bare det, hvorfor skal alle sammen bable om frames hele tiden?

Jeg skjønner det ikke!

Det er liksom slik at halvparten av de som babler om FPS ikke har en minste peiling på hva det er for noe!

Det er på en måte slik at høy FPS = pro dude --- Lav FPS = n00b dude...

Irriterer meg at alle snakker om det hele tiden!

På CS lønner det seg vel med høy FPS, men hva _FAEN_ skal man med det i DOOM??? :nei:

Lenke til kommentar
[iC' date=14/07/2004 : 23:03] Vel, det har nå bare det, hvorfor skal alle sammen bable om frames hele tiden?

Jeg skjønner det ikke!

Det er liksom slik at halvparten av de som babler om FPS ikke har en minste peiling på hva det er for noe!

Det er på en måte slik at høy FPS = pro dude --- Lav FPS = n00b dude...

Irriterer meg at alle snakker om det hele tiden!

På CS lønner det seg vel med høy FPS, men hva _FAEN_ skal man med det i DOOM??? :nei:

Det er ikke fps som er satt til 60, men det de kaller tic simulering: spillets fysikkmotor registrerer forandringer 60 ganger i sekundet. Har du bra nok grafikkort kan du allikevel få 1000 fps, men du kan ikke benytte deg av de bonusene man får ved over 120 fps i quake 3 (hoppe ekstra langt etc.)

Lenke til kommentar
Det er ikke fps som er satt til 60, men det de kaller tic simulering: spillets fysikkmotor registrerer forandringer 60 ganger i sekundet. Har du bra nok grafikkort kan du allikevel få 1000 fps, men du kan ikke benytte deg av de bonusene man får ved over 120 fps i quake 3 (hoppe ekstra langt etc.)

Og dette er grunnen til at de har satt limiten. De vil ikke at de som kjører spillet med høy fps skal få en urettferdig fordel.

 

PS. De bonusene som du snakker om, vil jeg heller definere som i bug i quake 3. Sikkert en bug som enkelte ikke har vært misfornøyd med.

Lenke til kommentar
9700 Pro er ikke DX 9 kompatibel

Offtopic: Jojo, slapp nå av. Kjøpte 9700Pro kortet når det kom ut, det var liksom en stor overgang i grafikk industrien, for den støttet dx9 ++

 

Så den støtter det skal du se. Den forsatt god til å spille far cry med :yes:

 

 

Ontopic:

For the first 15 minutes,you're not even issued a weapon - the action unfolds in a pace reminiscent of the opening of Half-Life, as you get oriented around the security building and watch some video primers on your new job and new home.

 

Det hørtes bra ut! Synes det er litt fett å gå rundt å utforske ting og se hva som egentlig skjer, ikke bare ha et våpen å skyte i 20timer :no:

Lenke til kommentar
Noen som tør å gjette om HL2 og Doom3 kjører fint på Aopen 1557 maskiner med 1.6GHz+ og Radeon 9700 kort? Har planer om å kjøpe meg en slik bærbar skjønner dere.

Hmm, tror du kommer til og slite litt der dessverre:(

 

Bærbare er generelt ikke noe bra for spilling, har du kanskje vurdert

en shuttle PC med LCD skjerm? "nesten" like bærbart :)

Lenke til kommentar
Noen som tør å gjette om HL2 og Doom3 kjører fint på Aopen 1557 maskiner med 1.6GHz+ og Radeon 9700 kort? Har planer om å kjøpe meg en slik bærbar skjønner dere.

Hmm, tror du kommer til og slite litt der dessverre:(

 

Bærbare er generelt ikke noe bra for spilling, har du kanskje vurdert

en shuttle PC med LCD skjerm? "nesten" like bærbart :)

Tja, grafikkortet på den bærebare (radeon 9700) er jo blant de bra GPU'ene for bærbare. Og har noen lest tester på om Radeon 9700 har samme ytelsen på bærbare som for stasjonære (agp-utgaven)?

 

Men du har rett i at dersom målet er å ha best mulig eyecandy så er ikke bærbare det rette som spillmaskin.

Lenke til kommentar

Lyder bra dette!

Jeg lengter etter en klassiker!

 

Jeg har runda Riddick, og jeg må si det var JÆVLIG bra... men for kort.

(Riddick bruker doom3 engine)

 

 

BTW: TIM

 

Tror ingenspill noensinne vil få 100% :p

Ingen spill er perfekte!!!

Endret av Hermans
Lenke til kommentar
Lyder bra dette!

Jeg lengter etter en klassiker!

 

Jeg har runda Riddick, og jeg må si det var JÆVLIG bra... men for kort.

(Riddick bruker doom3 engine)

 

 

BTW: TIM

 

Tror ingenspill noensinne vil få 100% :p

Ingen spill er perfekte!!!

hva er riddick? pictures man pictures..

Lenke til kommentar

http://media.xbox.gamespy.com/media/639/63...l?ui=gamefinder

Endel screenshots der. Et meget meget kult spill.

 

Dere husker Pitch Black? Vin Diesel spillte rollen som Riddick i den filmen , og nå skal det komme ny film snart som handler om Riddick før det som hendte i Pitch Black tok sted.

Og spillet:"Riddick : Escape from butcher bay" er litt basert på denne nye filmen. I spillet skal du rømme fra et jævlig fengsel på en øde øy.

Spillet har : Intenst action , sniking , slossing , skyting , en storyline , litt humor , sykt deilig grafikk.

 

Men som sagt det som ødela dette spillet var fordi det var for kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...