IceCone Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 (endret) Heisann. Jeg har fått meg nytt grafikkort og gledet meg til å se hvordan Far Cry-demoen ville se ut med det nye kortet. Men jeg klarer ikke å få frem gode effekter på vannet (refleksjoner, brusninger o.l.) Er disse ikke tatt med i demoen? Jeg har jo satt alt på "ultra high". Eller gjør jeg noe galt? Jeg mener maskinen min skal kunne kjøre disse vanneffektene, 3Dmark03: 11000 edit: typo Endret 14. juli 2004 av IceCone
GoldlaXiE Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Heisann. Jeg har fått meg nytt grafikkort og gledet meg til å se hvordan Far Cry-demoen ville se ut med det nye kortet. Men jeg klarer ikke å få frem gode effekter på vannet (refleksjoner, brusninger o.l.) Er disse ikke tatt med i demoen? Jeg har jo satt alt på "ultra high". Eller gjør jeg noe galt? Jeg mener maskinen min skal kunne kjøre disse vanneffektene, 3Dmark03: 11000 edit: typo Får du 11000 i 3Dmark03 med Geforce4?
Zeph Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 (endret) Enten har han ikkje oppdatert profilen sin, eller så meiner han kanskje 3DMark01...sjølv om 11k kanskje er litt masse der og, er litt grønn på dei. Endret 14. juli 2004 av zeph
IceCone Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Oops, glemt å oppdatere profilen ja. Kjører nå 6800GT.
ttt Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 (endret) vanneffektene du snakker om er ikkje med på demoen. men det er ein mod som legger til desse eigenskapane. link: http://farcry.gamesweb.com/downloads.php?release_id=44 offtopic: gratulerer med nytt skjermkort Endret 14. juli 2004 av ttt
IceCone Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 vanneffektene du snakker om er ikkje med på demoen. men det er ein mod som legger til desse eigenskapane. link: http://farcry.gamesweb.com/downloads.php?release_id=44 offtopic: gratulerer med nytt skjermkort Tusen takk skal du ha! Skal teste med en gang jeg kommer hjem i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå