Gå til innhold

dali 8008


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... hva er vitsen med å svare hvis du ikke har hørt om Dali?

 

Stats har ikke en **** å si for om høyttalerne er bra eller ikke.

 

Men Dali er bra det. Dessuten kommer det veldig an på øret som hører. Stikk på Hi-Fi Klubben og hør på et par. Ta med deg den musikken du liker.

 

Det er ikke alltid andres råd er det beste, men tester sier mye om hvor korrekt lyden er, og hvor mye du får for penga.

Lenke til kommentar

Tja... Dali er helt greie høytalere.... Mange spør som deg, Er dette et bra kjøp? Det kommer egentlig helt an på hvilken musikk du hører på..... Liker du å høre mye på klassisk og mye vakre toner, så NEI!

Liker du derrimot sanger med mye trykk i som Techno og sånnt dritt... JA! Selv så liker jeg ikke helt bassen i høtalerene, dem gir mye og rimelig dyp bass men den er ikke så særlig rein at det gjør noe....

Men en ting kan jeg love deg har du en kraftig Nad eller noe tilsvarende, så kan du spille jævlig høyt med dette paret.... mellomtonen er meget god på disse.....

 

Men til samme prisen ville jeg heller valgt noen B&W eller noen Acoustic Research s50+

 

SkEvZ

Lenke til kommentar

Vet du om forsterkeren din klarer å drive dali 8008 ? Disse høytalerene krever en litt god forsterker for å drive basselementene godt og kontrolert. Anbefaler deg å høre på høytalene med tilsvarende forsterker hos hifiklubben, event ta med din forsterker inn. Prøv gjærne andre høytalere også.

Og om de er gode er helt enkelt opp til deg å avgjøre, ingen kan si at du skal like dem eller ikke, men det er mange fornøyde dalieiere. meg selv inkludert :smile:

http://www2.webon.net/cgi-bin/hifi/shop/sh...sh.cgi?dali8008

 

_________________

Norges værste webside ?

 

[ Denne Melding var redigert av: 50z på 2002-04-24 13:11 ]

Lenke til kommentar

Dali er bra høytalere for ett normalt anlegg, selv om at jeg heller ville valgt

 

B & W (Bowers & Wilkins)

 

De har høytalerne i alle klasser

 

Helt fra normal budsjett til statsbutsjett...

 

Forsterker, CD eller DVD, Radio og kabler teller også

 

Men det er en annen sak

 

Hifi Center kjeden eller Hifi Klubben er veldig bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...