Gå til innhold

Erstatning av telefon


Anbefalte innlegg

I dag, 19 ( !! ) uker etter jeg leverte min Nokia 6510 telefon på Elkjøp, fikk jeg krangla meg fram til en ny telefon.. Men, jeg har fått beskjed om at jeg må ta til takke med en 3200, og at det " overhodet ikke er mulig å betale et mellomlegg for en ny telefon ".. Jeg bare lurer på om noen andre har fått ødelagt en 6510, i det siste, og om noen av dere har fått noe annet enn 3200..

 

Det er ikke fordi jeg vil ha en spesiell telefon, men vil helst ikke ha nokia( mine 3 siste har bare dødd ut ) , iallefall ikke en telefon som jeg pr. dags dato ikke har sett blitt brukt av annet enn 14 år gamle jenter... Jeg fikk heller ikke noe gjennomslag for kompensasjon, selv om det tok 19 uker, har kosta meg flere hundre kroner i bensin, å har måtte ta meg fri fra jobben for at de skulle klare å komme med et svar til meg, for dem ringer aldri som avtalt. du må oppsøke dem før 16.00.. De sier at det skal ta ca 14 dager, men etter 8 uker, påstod de at jeg ikke hadde levert telefonen ( selv om jeg hadde skrifitlig kvitering på at den var levert, å flere vitner ) , å de kan ikke den dag i dag fortelle meg om de har rota bort telefonen min, eller om den faktisk har vært inne til reperasjon..

 

Men, unasett, elkjøp har i allefall ikke styrka sitt merkenavn i mine øyne..

Så alt jeg vil, er å få en telefon jeg liker, komme meg så langt vekk fra elkjøp, å aldri mer setta mine bein innafor den sjappa`s vegger igjen.. :no:

Endret av implex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...