Gå til innhold

Brenningen stopper opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg prøver å brenne noe, stopper brenningen opp! Det er ikke en buffer underrun som har inntruffet heller. Brenningen stopper opp, og stasjonen vil ikke løse ut. Det er heller ikke sjelden at systemet kræsjer når dette skjer. Jeg har en 16× Yamaha IDE brenner, og kjører Easy CD creatot 4, og WinOn CD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brenner du i win2k? Hvis du gjør det må du ha nyeste easy cd creator patchen, ellers henger det seg. Fant jeg ut også. Vet ikke med winoncd. Bruk easy cd creator eller nero for pokker. De er best. Ikke noe win on cd jalla saker.

Skrevet

Win2k? Hørt om det, men hakke peiling på hva det er. Jeg brukte WonOn CD pga. at jeg tenkte kanskje det var programmet som stoppa brenninga. Ellers bruker jeg selvfølgelig Easy CD creator.

Skrevet

gå inn på egenskaper for min datamaskin. Der går du under device manager. Finn fram til IDE ATA/ATAPI controllers/Primary IDE channel, gå inn på properties på dem. Der kan du slå på DMA(direct memory access).. Dette kan du også gjøre med cd-rom'ene dine..

Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis en Compaq maskin vel? Det pleier å være mye tull med dem.. Hvis ikke foreslår jeg å installere os på nytt. eller et os til. (dvs. windows 98, ME, 2k)

• 5 år senere...
Skrevet

Eg vil tru at trådstartar har funne ut av problemet sitt i løpet av dei siste åra. Sidan tråden er så gammal er den ikkje lenger aktuell og blir derfor stengt. Eit lite tips vil vere å sjå på datoen for siste innlegg før ein eventuelt bumper ein tråd.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...