Gå til innhold

Program for SMS fra pc via K700


Anbefalte innlegg

:D Hei igjen jenter :D

 

Finnes det noen programvare der ute, som gjør at jeg kan skrive sms på pcen, for å så sende via ir til mobil og ut i den store verden?

 

Har Djuice nonstop, så kan sende ubegrenset med sms, så hadde vært litt okei å kunne sendt det på den måten som jeg beskriver oven for.

 

Håper på noen hete tips :cool:

 

 

.rolf.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ir? tja, floAt's mobile agent funker som faen med bluetooth iallefall. sjekk det ut. hvis du ikke finner det så har iallefall pcworld.no det under filsidene sine.

 

Funker som bare det, du kan tilogmed styre pc'en din med det, altså med mobilen, bruke mobilen som tastatur/mus, funker med alle nyere SE telefoner.

Lenke til kommentar
:D Hei igjen jenter :D

 

Finnes det noen programvare der ute, som gjør at jeg kan skrive sms på pcen, for å så sende via ir til mobil og ut i den store verden?

 

Har Djuice nonstop, så kan sende ubegrenset med sms, så hadde vært litt okei å kunne sendt det på den måten som jeg beskriver oven for.

 

Håper på noen hete tips :cool:

 

 

.rolf.

hvis du har råd kjøper du et av bluthoot tastaturene til logitech .Da følger d programmvare med til d. Funker veldig bra :D

Lenke til kommentar

Bruker selv FMA mot K700i -- dette fra min Fujitsu-Siemens-bærbare med Fujitsu-Siemens egen Bluetooth-programvare, samt fra den stasjonære med EPoX Bluetooth-dongle + Widcom-programvare (denne programvaren leveres med svært mange Bluetooth-løsninger).

 

Husker nå ikke helt hvordan konfigurasjon jeg hadde med Widcom-løsningen (på ferie nå, borte fra den stasjonære), men mener å huske at jeg satt opp en com-port-forbindelse og videre setter denne com-porten opp i FMA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...