Gå til innhold

Hvor selges CoH?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet Platon i Bergen har det, men har ikke sett det noen andre steder (i Bergen). Litt rart at det ikke kan lastes ned fra siden lengre. Jeg kjøpte det rett etter release og da kunne man kjøpe aktiverings key samt laste ned spillet fra hjemmesiden. Dustete avgjørelse å fjerne denne muligheten :thumbdown:

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar
V[]bster' date='13/07/2004 : 13:23'] Jeg lasta det ned fra hjemmesiden dems, og kjøpte en cd key via PlayNC på nett..

Fikk keyen med en gang, genialt system :)

--

Vil du ha spillet anbefaler jeg deg å gjøre det samme, med mindre du vil ha esken da ;)

Hvor mye koster det og kjøpe en cd-key?Hvis jeg laster ned spillet fra hjemmesiden,koster det noe?

Lenke til kommentar

Du KAN fortsatt laste ned spillet, men for å gjøre dette må du først lage deg en plaync konto.

 

Når du har denne kontoen har du mulighet til å kjøpe en CD key. Denne keyen ser du på websiden samme øyeblikk som du kjøper den. Den blir også sendt deg via mail.

 

Når du har kjøpt denne keyen for du samtidig en ny knapp som heter download client. Klienten er på ca. 700 MB. Etter nedlasting å installasjon må du belage deg på ca. 120MB med patching.

 

Keyen koster 49.something dollar. Klienten koster self. ikke noe etter att du har betalt for keyen. Det følger med en 79MB .pdf manual ved nedlasting av klienten...

Lenke til kommentar
Du KAN fortsatt laste ned spillet, men for å gjøre dette må du først lage deg en plaync konto.

 

Når du har denne kontoen har du mulighet til å kjøpe en CD key. Denne keyen ser du på websiden samme øyeblikk som du kjøper den. Den blir også sendt deg via mail.

 

Når du har kjøpt denne keyen for du samtidig en ny knapp som heter download client. Klienten er på ca. 700 MB. Etter nedlasting å installasjon må du belage deg på ca. 120MB med patching.

 

Keyen koster 49.something dollar. Klienten koster self. ikke noe etter att du har betalt for keyen. Det følger med en 79MB .pdf manual ved nedlasting av klienten...

Ja Jeg betalte 49.99$ det vil si rundt 450 spenn :)

Som storeelg sa, bare registrer deg på PlayNC

Der kan du kjøpe 2 spill [City of Heroes, og Lineage2] Pass på att du velger riktig..

For å trykke feil å betale for Lin2 ville vært en katastrofe (dårligste MMORPG jeg noensinne har spillt)

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...