Gå til innhold

Tv på K700i


Anbefalte innlegg

Heisann dere med K700i

 

 

Har dere prøvd å se NRK direkte eller opptak fra de siste nyhetene eller Autofil...

 

 

Dere som ikke har prøvd det, må virkeli prøve...

 

wap.nrk.no

 

(men du må bestille noe først (send INTERNETT SONY ERICSSON K700I til 1999) :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det virker dumt å betale for nrk når jeg kan se det på nettet med bedre skjerm (og gratis), eller bare slå på tv'en.

 

Ikke all bruk av teknologi er nyttig og kul, tv på mobil kunne vært kult, men da måtte prisen vært ubetydelig og skjermene større. Akkurat nå er det bare kjipt.

 

Vel, det er i allefall min mening :)

Lenke til kommentar
Syns det virker dumt å betale for nrk når jeg kan se det på nettet med bedre skjerm (og gratis), eller bare slå på tv'en.

 

Hvis man er på et sted med absolutt ingen mulighet for å bruke tv'en eller dataen din er det sikkert greit da :p

 

Men hva er prisen for dette sånn ca.?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
På Norsk heter det faktisk Internett.

 

Har forsøkt å se NRK over GPRS en gang bare for å teste og det fungerte bra. Er litt morro når vi i norge også er litt "kuttingedge".

Jeg lærte (feil for alt jeg vet) at internet var som et navn og skulle skrives slik det ble født med bare en eneste t. Mulig det er feil men.. :)

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Synd det ikke er microsoft som står for de tekniske løsningene, da hadde kanskje streamingen vært OK. Men video kodet i Real sitt format er jo så utrolig dårlig at det er latterlig. Lyden er også helt på trynet. Flere ganger høyere enn den egentlig skal være, slik at det høres helt sprengt ut.

 

Real og Quicktime er det værste som har hendt dataverdenen. :realmad:

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...