Gå til innhold

antvirusprogrammer.. hvilke er trygge?


Anbefalte innlegg

Bruker NOD32, er veldig godt fornøyd har gått over fra Norton på min maskin, og har et par kamerater skiftet øyeblikkelig når de så hvor bra NOD32 var. Han ene hadde scanna med Norton dagen før, og jaggu fant NOD32 4 trojanere og 1 virus. :-)

Ingen var aktive da men lå gjemt i mp3 og zip filer. :cry:

 

Satte ny rekord i scanning, sjekket mine 500GB iløpet av 1time og 50 min, og da gikk jeg inn og ba den sjekke alle filer. :thumbup:

Endret av sigurdi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Bruker selv:

 

AVG Free Edition

 

Norman Antivirus 5.70 med Tele2 Lisens

 

ZoneAlarm 5.5

 

OG det viktigste syns jeg: Alle oppdateringer fra windowsupdate.com + SP2 :thumbup:

 

------------------------------

 

Er veldigdt fornøyd med denne pakken og får skjelden virus osv etter

jeg instalerte SP2 og ZoneAlarm...

 

Før dreit jeg i oppdateringer men da sluttet pc'n plutselig og virke så... :cry:

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp her..

 

Leste en sak i den danske avisen berlingsketidene om at antivirus programmer har blitt big buissness.. noe som ikke akkurat er oppsiktsvekkende.. men så stod det også at noen antivirus-makere faktisk står bak planting av virus hos folk.

det vil si at de tilbyr gratis testing av programvaren i 30 dager, og løpet av de dagene flommer dataene over av virus..

 

skjer dette virkelig?

hvilke antivirus er i så tilfelle trygge?

hvilke firma i norge har dårlig rykte på seg for dette?

selv bruker jeg norton, og har aldri fått virus på pc'n min som norton ikke har slettet umiddelbart....

på nettverket har vi en annen pc med norman viruskontroll, og den flommer over av virus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...