Gå til innhold

Dark Cloud 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet er ganske ubeskrivelig, og i den grad noen prøver å beskrive det så blir det liksom ikke nok.

Det er et ganske enestående spill, det har noen trekk fra Zelda (særlig dungeonene, men der Zelda sine er pregenererte er DC/DC2 sine tilfeldig genererte). Våpensystemet, Atla-systemet og humoren i det var det jeg likte best i DC (som er det eneste av dem jeg har spilt ordentlig og rundet).

Kan se hvorfor folk vil sammelikne de to spilla, men DC er så vanvittig mye mer enn det, det burde for all del prøves.

Og denne burde vel vært posta i Konsoll. : P

Skrevet

Vil anbefalle at du leser anmeldelsen av Dark Chronicle her på Gamer! Meget bra :thumbup:

PS: Spillet er USANNSYNELIG bra!!! Helt rått hvor mange timer jeg har lagt ned i det..

• 3 år senere...
Skrevet (endret)
Spillet er ganske ubeskrivelig, og i den grad noen prøver å beskrive det så blir det liksom ikke nok.

Det er et ganske enestående spill, det har noen trekk fra Zelda (særlig dungeonene, men der Zelda sine er pregenererte er DC/DC2 sine tilfeldig genererte). Våpensystemet, Atla-systemet og humoren i det var det jeg likte best i DC (som er det eneste av dem jeg har spilt ordentlig og rundet).

Kan se hvorfor folk vil sammelikne de to spilla, men DC er så vanvittig mye mer enn det, det burde for all del prøves.

Og denne burde vel vært posta i Konsoll. : P

Unskyld meg men har du dark claud 2??

Viss kunne du ha hjulpet meg litt. eg kommer meg ikkje forbi dei sol og stjerne merkene i skogen der me toget. Åssen skal eg få åpna dei veiene??? Eg har ikkje peiling. Slete me det i 3 måner no..

Setter stor pris på om du kunne hjulpet meg eller vist kem som kunne det..

Endret av Sassala
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...