Gå til innhold

SE K700 vs N7610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

K700 på grunn av radio og god lyd med mp3 :) Bra kamera har den også, kan faktisk ta bilder i 1200 oppløsning og de bildene blir ikke dårlige!! Meget bra telefon, bortsett fra at den mangler minnekort ;) Men til gjengjeld har den også 41mb minne da :) Trenger du ikke symbian eller minnekort så kjøp K700!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Kommer ann på behovet... Vil du ha en mobil du kan ha glede av i lang tid, ville jeg valgt Nokia 7610. Greit, mp3 kvaliteten blir ikke så bra, men til gjengleld har den såpass bra kamera og god videofunksjon samt det stilige "filmregissør" programmet som gjør at man kan gjøre filmene man har tatt til et stilig "produkt" =)

 

... Men på den andre siden har k700 et slank design proppet med gode funksjoner, men så synes ikke jeg at designet er av topp kvalitet, men det er da min mening.. designet på N7610 er rett og slett lekkert... :yes:

 

konklusjonen;

 

-har du råd, er hypp på braaa kamera og vil ha en mobil som er kul lengre en 2 dager, velg 7610

-Er du ute etter en slank mobil med greit nok kamera og mye funksjoner, men blir lei av telefonen (etter min mening) etter 2 dager, velg k700i

 

(jeg har nok overdrevet litt i posten, dette med å bli lei mobilen, men en mobil som k700i burde ha minnekort som en selvfølge). 41 MB er IKKE mye, jeg har hatt min mobil i 1 dag, og brukt opp ca 40 MB ;) og det er ikke til mp3 :p

Endret av poower7610
Lenke til kommentar
K700 på grunn av radio og god lyd med mp3 :) Bra kamera har den også...

Du ville valgt pga mp3, assa hva er vitsen med en mp3 spiller med så lite minne, særlig når man gjerne skal ha litt stuff på mobilen som bilder og video... :roll:

Bra kamera? ja, det er det.. men du må jo ikke glemme at N7610 har bedre da smarting...

 

dust :p

Endret av poower7610
Lenke til kommentar

7610???? Den ser jo småsthøgg ut da... tastene er jo bad-ass sammenlignet med k700i sine. Ikke sant?

 

 

Jeg tenker på og kjøpe k700i, har hørt mye om bøgs og shit.bør jeg velge noe annet eller kjøpe?

 

Shit, sorry :lol: off topic monsteret slo til der ja.

Lenke til kommentar
... Men på den andre siden har k700 et slank design proppet med gode funksjoner, men så synes ikke jeg at designet er av topp kvalitet, men det er da min mening.. designet på N7610 er rett og slett lekkert... :yes:

 

-Er du ute etter en slank mobil med greit nok kamera og mye funksjoner, men blir lei av telefonen (etter min mening) etter 2 dager, velg k700i

7610 og K700i er like slanke. 19 mm.

 

7610???? Den ser jo småsthøgg ut da... tastene er jo bad-ass sammenlignet med k700i sine. Ikke sant?

 

Tastene på 7610 er nok bedre. K700i sliter med at 2'er tasten blir hengende igjen i ned-presset tilstand. Slike problemer har ikke 7610.

 

Hvilken av de 2 mobilene ville du hatt valgt?

 

Jeg liker ingen av dem særlig godt, men jeg valgte 7610 og kjøpte den.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

"7610 og K700i er like slanke. 19 mm."

 

-rikitg, men du skjønner vel hva jeg mener med "slank" i den forstand, k700i er en mindre mobil totaltsett, trenger ikke kverulere for kveruleringes skyld ;)

 

"Jeg liker ingen av dem særlig godt, men jeg valgte 7610 og kjøpte den."

 

- du liker ingen av dem særlig godt, nei...

"Fått meg ny mobil, liker den ikke da"

 

.. alt for å ikke kjøpe en mobil man liker, liksom :no:

Endret av poower7610
Lenke til kommentar
"7610 og K700i er like slanke. 19 mm."

 

-rikitg, men du skjønner vel hva jeg mener med "slank" i den forstand, k700i er en mindre mobil totaltsett, trenger ikke kverulere for kveruleringes skyld ;)

 

"Jeg liker ingen av dem særlig godt, men jeg valgte 7610 og kjøpte den."

 

- du liker ingen av dem særlig godt, nei...

"Fått meg ny mobil, liker den ikke da"

 

.. alt for å ikke kjøpe en mobil man liker, liksom :no:

Jeg kverulerer da ikke. Jeg ville bare si at de er like slanke, slik at du ikke fortsetter å feilinformere. Det var overhodet intet forsøk på å kverulere eller skape krangel.

 

Hmm, hadde jeg visst at jeg ikke ville like mobilen hadde jeg jo ikke kjøpt den. Det var et dårlig kjøp..

Lenke til kommentar

anyway, sikkert alle utenom deg skjønte hva jeg mente med "slank".

 

Dessuten, du burde skrevet: "Jeg valgte 7610, men jeg likte ikke den, heller ikke k700i liker jeg noe særlig", og ikke "jeg liker ingen av dem særlig godt, men jeg valgte 7610 og kjøpte den".

 

Jeg misforsto det, og sikkert en del andre her også vil jeg tro.

 

Så jeg vil heller kalle det å "feilinformere" personlige argumenter, og ikke min påstand som ble av deg ikke forstått riktig, fordi du ville gå i det som det står akkurat svart på hvit på papiret, og ikke skjønne at når jeg sier at en mobil er slankere enn en annen, så mener jeg mindre i den forstand, men jeg innrømmer at jeg burde uttrykt meg anderledes, men man trenger ikke hoste opp kommentarer om at jeg feilinformerer osv.

Lenke til kommentar

Det er vel bare en måte å tolke ordet slank på, og hvis K700i og 7610 er like slanke så er det feil å påstå noe annet. At K700i er mer snerten blir jo en annen sak...

 

Jeg visste faktisk ikke at de to var like slanke, så det var bra "poower7610" informerte om det :thumbup:

Endret av megavolt
Lenke til kommentar
Det er vel bare en måte å tolke ordet slank på, og hvis K700i og 7610 er like slanke så er det feil å påstå noe annet. At K700i er mer snerten blir jo en annen sak...

 

Jeg visste faktisk ikke at de to var like slanke, så det var bra "poower7610" informerte om det :thumbup:

Arehei som informerte om det. Poower7610 informerte om at K700i var slankest.

 

Men nok om det :)

Lenke til kommentar
K700 på grunn av radio og god lyd med mp3 :) Bra kamera har den også...

Du ville valgt pga mp3, assa hva er vitsen med en mp3 spiller med så lite minne, særlig når man gjerne skal ha litt stuff på mobilen som bilder og video... :roll:

Bra kamera? ja, det er det.. men du må jo ikke glemme at N7610 har bedre da smarting...

 

dust :p

Rart du ikke liker de 2 beste mobilene på markedet (uten touchscreen)

 

Dust :p

 

men du er jo newbie da...

Endret av siggetheman
Lenke til kommentar
K700 på grunn av radio og god lyd med mp3 :) Bra kamera har den også...

Du ville valgt pga mp3, assa hva er vitsen med en mp3 spiller med så lite minne, særlig når man gjerne skal ha litt stuff på mobilen som bilder og video... :roll:

Bra kamera? ja, det er det.. men du må jo ikke glemme at N7610 har bedre da smarting...

 

dust :p

Rart du ikke liker de 2 beste mobilene på markedet (uten touchscreen)

 

Dust :p

 

men du er jo newbie da...

og hvilkene er de 2 beste mobilene på markedet da?? "siggtheman"

 

jeg er nok ikke "newbie", dette er min andre profil, ettersom jeg hadde et nick som jeg ikke kunne ha lengre, (og ja jeg vet at man kan snakke med administratorene her og få skiftet det, men jeg gadd ikke...)

 

bare fordi du kaller deg noe med "sigg", har over 600 innlegg på amobil.no og tror du har så mye mer peiling på mobiler enn andre her i verden (dessuten bruker du fjortiss utrykk, så kan neppe være særlig voksen), så betyr det ikke at du er gud,

 

dust. Prøv heller et forum for "Folk-Som-Tror-De-Har-Peiling.no" og kall deg: "SiggAllmighty" elns.

Lenke til kommentar

7610 uten tvil......herregud som folk klager på det med "mp3" spiller i stereo og radio....DET ER JO SLIKT DE ALLER FLESTE HAR FRA FØR AV....ellers ville jeg absolutt valgt Nokia 7610. Har den selvo g er utrolig fornøyd med den....gode video opptak og ikke minst den gode bildekvaliteten og designen + symbian ofc ;-)

Lenke til kommentar
K700 på grunn av radio og god lyd med mp3 :) Bra kamera har den også, kan faktisk ta bilder i 1200 oppløsning og de bildene blir ikke dårlige!! Meget bra telefon, bortsett fra at den mangler minnekort ;) Men til gjengjeld har den også 41mb minne da :) Trenger du ikke symbian eller minnekort så kjøp K700!! :thumbup:

Bilder med 1200 i oppløsning? Åssen får du til det?

Lenke til kommentar
K700 på grunn av radio og god lyd med mp3 :) Bra kamera har den også, kan faktisk ta bilder i 1200 oppløsning og de bildene blir ikke dårlige!! Meget bra telefon, bortsett fra at den mangler minnekort ;) Men til gjengjeld har den også 41mb minne da :) Trenger du ikke symbian eller minnekort så kjøp K700!! :thumbup:

Bilder med 1200 i oppløsning? Åssen får du til det?

Interpolering.

 

Er et valg på K700i som forstørrer/interpolerer bildene til 1,2 mp (ca.) oppløsning. Bildene blir overraskende bra.

Lenke til kommentar
K700 på grunn av radio og god lyd med mp3 :) Bra kamera har den også, kan faktisk ta bilder i 1200 oppløsning og de bildene blir ikke dårlige!! Meget bra telefon, bortsett fra at den mangler minnekort ;) Men til gjengjeld har den også 41mb minne da :) Trenger du ikke symbian eller minnekort så kjøp K700!! :thumbup:

1200? tenker du på når du setter "utvidet" på skjermen ?.. har prøvd å ta bilder med det å 640.. ble ikke en damn forskjell til meg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...