Snorre Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hvilket custom map til wc3 synes dere er best? For min del så vet jeg ikke skal prøve å tenke over det? Det er lov å komme med egne baner og ukjente baner. Er banene ukjente kan dere gjerne komme med en forklaring på hvordan banen fungerer? Prøv å ikke lage forklaringen for lang.
Dux ducis Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Liker sånne Diablo2-aktige custom maps.. (1-4 heroes som løper gjennom masse creeps, oppgdrag og finner items)
IntelAmdAti Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Spellcraft er genialt.. Mappet er lite og rundt, i midten er det fountain og ett par creeps. Så er det en 8 slott i hver 'ende' av sirkelen, hvert slott har vegger/murer/gjerder av trær rundt seg og inngangen er i midten. Nå kommer det som er så genialt, du finner forskjellige steiner rundtom, fire, ice, earth, water osv, hvis du blander sammen 3 steiner i en gitt kombinasjon får du en spell! water water water kan gi deg water golem spell f.eks. fire fire fire gir noe fireball dritt, mens water, earth water kanskje gir noe healing. Jeg liker water earth earth ettersom denne gjør at jeg kan lage tre-ants av skogen/muren rundt de andre borgene. Ja, brettet kan spilles som en slags deathmatch der en kjemper om å få de beste spellsene for så å bruke de i kamp mot hverandre eller på coop der alle er på lag mot fiender som stormer imot og avogtil kommer det en stor boss. Dritfett.
OlaTK Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 DOTA allstars (trenger jeg si mer?) med den nye versjonen kan du sette sammen ulike items for så å få dem til å bli 1 super item, dette er bare genialt. Den versjonen heter 5.54, men det finnes nyere BETA versjoner, men de er ikke i nerheten så godt balansert som den orginale. Prøv det og du kommer til å bli hekta.
Snorre Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 Jeg har tenkt litt, og jeg har kommet fram til et custommap jeg liker. Jeg vet ikke om jeg synes det er det beste, men det får gå. Det heter Binders. Tingen her er att du velger en hero. Og etter hver runde kan du kjøpe units. Disse unitsene kan du oppgradere enten tre eller to lvl-er. Og nå kommer det geniale..... Hvis du tar to maks lvl units og går med de inn i noen spessilelle ringer får du en ny units som er bindingen av de to. Det eneste problemet er at noen alltid skal bitche seg ved å drepe dine units så du ikke får like mye penger som de noe som fører til at du taper penger han får bedre units enn deg og han tjener alle pengene og dreper alle.
Chasseur Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 DOTA er "sjenialt" mn også tower wars, har endelig beynt å bli godi det, eier i 2vs2 versonen!!
.tomf Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 (endret) Matrix Defense er tøft,kanskje den vanskeligste TD'ene av alle. forklaring: du begynner med 300 gold elns.kan variere fra versjon til versjon,du har en unit som du må bruke for at creeps skal prøve å komme seg til den andre enden,du har ett liv,så det trengs bare en creep for at du skal tape.og det er førstemann til lvl100,og de fleste dør mellom lvl20 og 30. Endret 30. juli 2004 av t0mm3n^_
grungewhore Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Legendary heros er artig, diablo duel er artig og COT rpg er sinnsykt morsomt
OscarWoHA Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) DotA e bare best! ... når man slipper folk som quiter midt i spillet Endret 7. august 2004 av CobraM
KeraDan Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 DotA e bare best! ... når man slipper folk som quiter midt i spillet Joa, sant det... Er så SINNSYYYKT irriterende om en leaver rett før man loader, så må man vente i den evige loadinga på ingenting.. Siden alle de andre stikker også
Gjest medlem-19530 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 1. tower wars 2. maul(alle) 3. startship troopers 4.alien vs predator. 5. aos 6. hero duel
havfal Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 ''War of the jewels'' er drit fett Basert på j.r.r. Tolkiens ''silmarillion''
OscarWoHA Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Startet på Julien's RPG. Utrolig detaljert og bra rollespill. Problemet er at nesten ingen spiller det. Last det ned på http://www.julien269.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå