Gå til innhold

Sx1 vs. 6600


Anbefalte innlegg

I morgen har den dagen kommet at jeg skal kjøpe mobiltelefon. Jeg hadde først for øyet en 6100 pga sitt slime design og elegante look. Jeg var egentlig ute etter kun en klassisk mobiltelefon. Men så har jeg mistet mp3spilleren min, og tenkte at kanskje jeg bare skal investere max og ha mobilen en stund.

 

Så, hva sier dere. Sx1 eller 6600 ? få noen gode argumenter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja for all del, søk.

 

Det finnes intet bedre tema å søke på enn nøyaktig dette. Er jo ekstremt mange tråder om dette.

 

Men min mening, SX1 er utvilsomt bedre enn 6600 på nesten alle områder. Jeg anbefaler SX1 på det varmeste.

 

Jeg hadde 6600. Jeg byttet til SX1, hadde den 5 mnd. Byttet så til 7610. Vurderer nå å bytte tilbake til SX1 :love: .

Lenke til kommentar

He he: En kan vri og vende på dette temaet i evigheter, men Sx1 er vell klart beste valget. Gikk fra 6600 til Sx1. Dette var som natt og dag. Men så ville jeg prøve K700i. Begynte nesten å grine med tanke på at jeg solgte min Sx1 for 3 lapper og kjøpte K700i for over 4. Tok meg 4 dager så hadde jeg fått nok av K700i og fikk tak i en Sx1 igjen.

Lenke til kommentar
kjøpte sx1 i dag jeg :) godt fornøyd hittil :) Har nettopp oppgradert til software versjon 12

Har du opplevd dårlig signal etter at du oppgraderte til v12? Tror jeg leste noe et par stk som oppgraderte til v12 at de fikk dårlige signal.

Ja, noe sånt skjedde med min! Signalet vr jo bra,men noen steder min gamle Siemens SL45i hadde dekning full hadde ikke SX1 mer enn 3 streker på dekning

Lenke til kommentar
kjøpte sx1 i dag jeg :) godt fornøyd hittil :) Har nettopp oppgradert til software versjon 12

Har du opplevd dårlig signal etter at du oppgraderte til v12? Tror jeg leste noe et par stk som oppgraderte til v12 at de fikk dårlige signal.

Kjent problem det med dekninga etterhvert ja.... :hrm: Håper på forbedring i ny FW på det og lydproblemet...

 

BTW andre som har SX1 der vibreringa e kutta ut? Gjorde det på min her om dagen tror jeg... :ermm:

Lenke til kommentar
kjøpte sx1 i dag jeg :) godt fornøyd hittil :) Har nettopp oppgradert til software versjon 12

Har du opplevd dårlig signal etter at du oppgraderte til v12? Tror jeg leste noe et par stk som oppgraderte til v12 at de fikk dårlige signal.

Kjent problem det med dekninga etterhvert ja.... :hrm: Håper på forbedring i ny FW på det og lydproblemet...

 

BTW andre som har SX1 der vibreringa e kutta ut? Gjorde det på min her om dagen tror jeg... :ermm:

Fint med FW som gir telefonen bugs istedenfor å fjerne bugs :p

Lenke til kommentar
kjøpte sx1 i dag jeg :) godt fornøyd hittil :) Har nettopp oppgradert til software versjon 12

Har du opplevd dårlig signal etter at du oppgraderte til v12? Tror jeg leste noe et par stk som oppgraderte til v12 at de fikk dårlige signal.

Kjent problem det med dekninga etterhvert ja.... :hrm: Håper på forbedring i ny FW på det og lydproblemet...

 

BTW andre som har SX1 der vibreringa e kutta ut? Gjorde det på min her om dagen tror jeg... :ermm:

Fint med FW som gir telefonen bugs istedenfor å fjerne bugs :p

Rart med det ja!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...