Gå til innhold

Endeleg! Har bestillt pc no...


Anbefalte innlegg

Endeleg!! Etter noko vannvittig med leiting,funderingar og stadig masing på dere her inne på forum, så har eg fått bestillt maskina mi! :w00t:

Det er vel umogleg å finne drømme maskina si til under 20 000kr, men trur eg er kommen ganske så nær! :thumbup:

 

Har bestillt:

 

Asus Notebook M6800N-DVDRW 1,6GHz Centrino

M6800N-DVDRW/1660, Pentium-M 1,6GHz, 60 GB, 512MB DDR, DVDRW, 15.4 Wide WSXGA+ skjerm, 4xUSB 2.0, firewire, 10/100/1000Mbit LAN, kortleser, 2.6kg

 

Mer info

ASUS M6800N Centrino med innebygget WLAN, opptil 5,5 timers batteridrift.

Spesifikasjon:

 

Modell: M6800N-DVDRW/P1660

15.4 tommers Wide WSXGA+ skjerm

Pentium-M 1,6GHz CENTRINO CPU

512MB DDR RAM (maks 1024MB)

60GB HD

64MB ATI Radeon 9600 skjermkort

DVDRW+-

Innebygget Gigabit LAN og 802.11b Wireless LAN

Batterikapasitet: 5,5 timer

ANNET: 4 x USB 2.0, 1 x VGA, 1 x TV ut, 1 x Firewire, 1 x RJ45, 1 x IR, 1 x portbarIII 68pin, 1 x kortleser

Pris er uten operativsystem.

Dimmensjoner: 354x273x22mm

Vekt: 2.6kg

Bæreveske medfølger

 

Har bestillt den med XP Professional (1776kr kosta det....litt dyrt syns eg...men..men...) og oppgradering til 7200rpm harddisk.(oppgraderinga kosta 600kr ekstra, ok pris syns eg).

Sidan eg skal studere hos Noroff til hausten fekk eg også ein grei studentrabatt, så heile herligheten med frakt og moms kom på omlag 18500kr.

 

Forøvrig har det sålangt vore ein fryd å gjere handel med Quad Computers. Dei er hyggelege og hjelpsomme og finner ut det du måtte lure på.

 

Er godt nøgd førbels, og gledar meg vilt til å teste maskina!!! :thumbup::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og surfer på nye ASUS`en min for første gong no, og er så langt veldig fornøgd.

Når det gjelder korleis eg fekk studentrabatt, så spurte eg berre...

Maskina kjøpte eg hos Quad computers, og eg er veldig fornøgd med servicen derifrå også.

Bestillte maskina med operativsystem (dei leverast normalt utan), og fekk maskina levert med operativsystemet ferdig innstallert. Følgte med ein del program/spill-cd`ar som eg enda ikkje har sjekka kva inneholder.

 

Det einaste minuset så langt var ein feil på batteriet som gjer at eg må presse det fast for at det skal lade og fungere skikkeleg. virkar som om låsen er ødelagt på det. Har ringt og snakka med Quad, og vi må visstnok forhåndsbetale batteriet for å få tilsendt nytt. Dette syns eg er litt rart når eg har kjøpt maskin for over 18000kr hos dei, men,men...

 

Maskina har ikkje Bluetooth, men dette har eg vore og kjøpt for 400kr no. (USB tilkobla liten dings med rekkevidde opptil 100m) Så det ser eg på som ein bagatell. Ellers syns eg skjermen er bra, lyden flott (spesiellt med hodetelefoner), maskina er rask, stille og blir ikkje ubehagelig varm å ha i fanget (jobba med den i rundt 3 timar på fanget i går).

 

Når det gjelder skjermkort, så står det påklistra ein lapp med: "Graphics by ATI Mobility Radeon 9700" på pc`n, men maskina skulle ha 9600 kort. Og på systemoversikten står det " 9600 serien" på skjermkortet...?

 

Ellers...vel, eg har no forelska meg litt i maskina mi, eg. Tastaturet er godt, følger med ei lita mus, veit ikkje kor god den er, men den følger no med....joda, eg kan anbefale denne maskina på det varmaste!

Lenke til kommentar
Det einaste minuset så langt var ein feil på batteriet som gjer at eg må presse det fast for at det skal lade og fungere skikkeleg. virkar som om låsen er ødelagt på det. Har ringt og snakka med Quad, og vi må visstnok forhåndsbetale batteriet for å få tilsendt nytt. Dette syns eg er litt rart når eg har kjøpt maskin for over 18000kr hos dei, men,men...

 

Du skal ikke forhåndsbetale noe som helst, send batteriet i retur som reklamasjon. Da skal du få et nytt vederlagsfritt. Alt som leveres med feil skal erstattes av selger uten diskusjon. Quad må ha misforstått hva du mente i telefonen. De kan umulig mene at du skal betale noe :)

Lenke til kommentar

At hun må forhåndsbetale batteriet er vel ment som depositum? Så sender de et nytt batteri og gir tilbake pengene så fort de får det gamle som ikke virker som det skal. Har ihvertfall blitt tilbudt å gjøre det sånn av webshoper før når jeg har måtte returnere noe.

Lenke til kommentar

Neida, Quad hadde ikkje misforstått meg. Men det viste seg at han eg handla hos hadde bomma litt på korleis slikt fungerer. Fekk mail i ettermiddag om at eg ikkje trengte å forhåndsbetale. Dei sender meg nytt batteri straks, og så sender eg det defekte i retur etterpå.

 

Så då er eg storfornøgd med Quad på alle måtar. Ingenting negativt å seie om dei.

 

(Ja, forhåndsbetalinga var ment som depositum, eg skulle få tilbake pengane. Men no er jo den saken ute av verden...)

Lenke til kommentar
Det er en maskin som er i toppklasse i alt unntatt skjermkortet..

det er readion 9700, er ikke det i toppklassen?? :!:

Dumt å lese nøye, og se at det er 9600. appåtil 64mb..

Uansett er ikke ytelsesforskjellen veldig stor..

Men ser veldig bra ut.

Herlig desgin..

hei!!!

 

 

dette skreiv ann-kristin:

 

 

Når det gjelder skjermkort, så står det påklistra ein lapp med: "Graphics by ATI Mobility Radeon 9700" på pc`n, men maskina skulle ha 9600 kort. Og på systemoversikten står det " 9600 serien" på skjermkortet...?

 

 

da må hu bare oppgradere skjermkort drivern...

Lenke til kommentar
Det er en maskin som er i toppklasse i alt unntatt skjermkortet..

det er readion 9700, er ikke det i toppklassen?? :!:

Dumt å lese nøye, og se at det er 9600. appåtil 64mb..

Uansett er ikke ytelsesforskjellen veldig stor..

Men ser veldig bra ut.

Herlig desgin..

hei!!!

 

 

dette skreiv ann-kristin:

 

 

Når det gjelder skjermkort, så står det påklistra ein lapp med: "Graphics by ATI Mobility Radeon 9700" på pc`n, men maskina skulle ha 9600 kort. Og på systemoversikten står det " 9600 serien" på skjermkortet...?

 

 

da må hu bare oppgradere skjermkort drivern...

Du må da skjønne at jeg skrev det om skjermkortet før hun hadde fått pc en og hun oppga 9600 i specsene på det hun hadde bestilt. Forstår du nå :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...