Gå til innhold

Musikk: Mitt siste prosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke trance bare fordi det er elektronisk musikk da :ermm:

 

Synes det var noe kult over den men samtidig hadde jeg ikke "lagt merke til den" om jeg hadde hørt den på radioen. Skjønner ikke helt de som synes den var slitsom å høre på men jeg skifta tilbake til den vanlige playlist'en min etter å ha hørt på den en gang.

Lenke til kommentar
Nice_n_Ugly_(I_Do_Bad_Things)

 

Prøver å få litt Prodigy sound på musikken jeg lager, men denne tippet over til komisk i natt...

 

Litt komisk låt med inspirasjon fra Kung Pow

 

den er heller ikke færdig, den er bare 1:28 min å ca 1,4 mb :whistle:

Siden jeg er vant med denne bransjen (usignert musikk) så synes jeg du har fått til noe bra her.

 

Litt variasjon som på 1:25 så er du på god vei. Jeg synes at sangen er bra som den er, så du trenger ikke forandre på noe. Gjør den litt lenger, og varier den litt.. kanskje et refreng til på vokalen, så har du en meget bra cruise (bil racing=) låt

Lenke til kommentar

Fin jobb du har gjort her :) Men et par tips: Fjern den grusomt slitsomme og harry vokalen i værste "scooter" stil. Rytmene var flotte og kanskje du bør legge inn en elektrisk gitar sekvens over disse for å gi melodien litt mer særpreg. Mulig dette også vil ødelegge de fengende rytmene. Du får prøve deg fram. Lykke til :thumbup:

Endret av Papillon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...