Gå til innhold

Batteriet på K700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Fekk samme her oxo slite med batteri selv om jeg har ladet 14-15 timer 3 ganger og ladet helt ut, men batteri fort tomt igjen ca 2-3dg etter selv om jeg bruker lite.

Kanskje må levere for å oppgradere ny firmware?

 

PS: K700i er konge bortsett fra batteri..

 

mvh

Knut

Lenke til kommentar

Det er dessverre ikke noe galt på ditt batteri, slik er det for oss alle :(

Får håpe SE klarer å komme med en firmware som kan heve levetiden.

Satte noen unger til å spille på min i går, de klarte å bruke opp batteriet på en dag, det var nyladdet over natta og før kl. 2000 på kvelden var det tomt :D

 

Men men.. :love: K700 :love:

Lenke til kommentar

Jeg har en z600 og jeg hadde store problemer med batteriet i begynnelsen, tømmte den helt og ladet den helt opp. gjore dette i en god månde og så ble ble det bra. Nå holder den en uke med normalt bruk + vennane som diller med den.

Lenke til kommentar
Etter det jeg leser er det nok ikke det som fremstår for allmenheten akkurat da.

enig! ser ut som trådstarter tror at standbytid på 300 timer, er faktisk den tiden telefonen varer fra første oppladning til den blir tom.

Trådstarter sin telefon varer 3 dager UTEN bruk. Selvfølgelig er det altfor dårlig når det oppgis 300 timer standby!

Men dette er heller ikke første gang SE "tar godt i" når det gjelder kapasitet på batteriet.

Lenke til kommentar
Etter det jeg leser er det nok ikke det som fremstår for allmenheten akkurat da.

enig! ser ut som trådstarter tror at standbytid på 300 timer, er faktisk den tiden telefonen varer fra første oppladning til den blir tom.

Trådstarter sin telefon varer 3 dager UTEN bruk. Selvfølgelig er det altfor dårlig når det oppgis 300 timer standby!

Men dette er heller ikke første gang SE "tar godt i" når det gjelder kapasitet på batteriet.

nå er det jo sånn at det er en del forskjell på standby tid, og den faktiske batteritiden. mye avhenger jo av hva du bruker mobilen til. noe folk ikke oppgir, derfor blir det vanskelig å si om det er bug eller ikke. for, om du sender mye mld, eller ringer eller hører på radio eller mp3 , kanskje ser på film, eller waper, bruker BT, bruker høytallerne, så går batteritiden veldig fort ned. så alt avhenger jo av hva folk har brukt telefonen til fra den dagen de har ladet den til den er tom.

Lenke til kommentar

Enda et bevis på at folk faktisk ikke leser meldingene til folk.

 

Det er allerede konstatert at standbytid og brukstid er to helt forskjellige ting. Snakker du i mobilen i to timer i løpet av en dag er du i batteritrøbbel ganske kjapt.

 

Men, igjen: Vedkommende som det refereres til sa altså at han hadde prøvd mobilen UTEN å bruke den. Det vil si den har stått på UTEN at han har brukt den til noe. Det er faktisk selve definisjonen på standbytid. SE hevder 300 timer. Det er naturligvis bare pisspreik. 300 timer er mer enn tolv dager! K700i kommer ikke i nærheten av en slik tid i standbymodus.

 

Egentlig burde noen klaget SE inn for Forbrukerrådet. Villedende markedsføring og alt det der. :mad:

Lenke til kommentar
\

hvis den var ment til meg, så var ikke innlegget mitt ment til trådstarter, men til alle som klager over batteritiden, men ikke oppgir hva de bruker den til.

 

uansett, så har jeg lite tro på at trådstarter faktisk ikke har brukt telefonen i det hele tatt. han har en ny telefon, vil sikkert gjøre mye med den, hvorfor vil han da bare la en helt ny telefon bare ligge der for å teste standby tiden? men om det er sant, og han faktisk ikke har rørt telefonen i det hele tatt etter lading, og den bare varer i 3 dager, så er det dårlig. jeg får min k700i enten idag eller imorra, så da kan jeg sjekke hvor lenge batteriet holder etter mye bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...