Gå til innhold

Takk for Rammstein tips :-)


Milla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konserten 'live aus Berlin' er et must!

 

Har den selv på DVD og den ruler bigtime - har vel aldri sett makan til kult sceneshow!

 

Ellers er alle 3 studioalbumene (Herzeleid (95), Sehnsucht (97) og Mutter (01)) vel verdt prisen.

 

I tillegg til de ovennevnte låtene anbefaler jeg:

 

- Wollt ihr das Bett in Flammen sehen?

- Weißes Fleisch

- Du riechst so gut

- Laichzeit

- Links 234

- Ich will

 

------------------------------------

Wollt ihr das Bett in flammen sehen?

 

[ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-04-21 01:20 ]

Lenke til kommentar

Rammstein er'ke skrike-musikk. Tror jeg. Spørs hva du mener med det.

 

Har:

Album:

- Herzeleid [uS]

- Sehnsucht

- Live Aus Berlin

- Mutter [Limited Tour Edition] digipack

Singler:

- Sonne

- Links 2 3 4

- Ich Will

- Mutter

DVD:

- Live Aus Berlin

 

Det er forresten ikke noen som har tenkt å selge "Original Single Kollektion", eller vet hvor jeg kan få tak i den? Har også lyst på Links234-DVD'en...

Lenke til kommentar

Quote:


Det er forresten ikke noen som har tenkt å selge "Original Single Kollektion", eller vet hvor jeg kan få tak i den? Har også lyst på Links234-DVD'en...


 

Har sett Original Single Kollektion på Ebay med jevne mellomrom.

 

Links234-videoen er bra dah - DVD'n har også en 'making of'. Kjøpte min på Free Record Shop I Karl Johan jeg.

Lenke til kommentar

Har vært hardbarka Rammstein fan siden de spilte på MTV Music Award i 97. I tilleg til alle låtene dere har anbefalt, last ned Rammsten - Ramstein. Så skjønner dere litt mer hva de driver med. (Ramstein med en m er en by i Tyskland der det var en flyulykke) Rammstein er noe av det beste som er laget så jeg er glad det er flere som har oppdaget hva de driver med. Fortsett å hør på musikken dems:)

Lenke til kommentar

Jeg likte Rammstein helt til Mutter kom ut.

Skulle nesten tro de hadde hyret Bob Rock som produsent - trodde aldri Rammstein ville selge seg så mye.

Men Herzeleid og Sehnsucht er jo bra plater da.

 

Men Rammstein var i alle fall en innfallsport for meg til industri og litt sær musikk. Last ned Knorkator, Weissglut og Laibach dere. Tøff musikk.

Opus Dei av Laibach, deres cover av Life is Life er et must!! :grin:

Lenke til kommentar

Møtes der, da, Anders?

(Forbered hjernen din!)

 

Denne sommeren ser ut til å bli bra... Virker som jeg kommer meg på Quart, får møtt masse chatte-mennesker der nede, og muligens HW.No-folk... :smile:

 

Kan bli gøy!

 

"5/4" er forresten fet. Har Mutter-singelen. Den er der. Kun der, såvidt jeg vet. Grunn nok til å kjøpe singelen. Jaffal for meg.

 

_________________

http://www.minipuz.tk

Mvh,

Tore Jakob Haugen

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-04-21 14:07 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-21 14:03, the_ruthless skrev:

Møtes der, da, Anders?

(Forbered hjernen din!)


Denne sommeren ser ut til å bli bra... Virker som jeg kommer meg på Quart, får møtt masse chatte-mennesker der nede, og muligens HW.No-folk... :smile:


Kan bli gøy!



 

Kan vel godt hende vi treffes :smile:

 

Sommeren blir bra som vanlig den. Quart og ingen skole. Eneste er at jeg alltid blir så flau over at jeg savner PC-en min når det er solskinn og 28 grader ute. tragisk, men 2 dager uten å sjekke mailen og jeg blir rastløs...

 

Hmm, nå må jeg rydde litt før foreldra mine kommer hjem :grin:

Lenke til kommentar

"5/4" er forresten bedre enn den live-greia noen av dere kanskje har fått tak i... (Som jeg har hørt litt av en gang...) "Pet Sematary" er også nokså fet...

 

Forresten, har sett bilde fra ett-eller-anna live-show der Olli står og herjer med en kassegitar! Noen som vet hva det kan være? Tviler litt på at det er LiveAusBerlin's WilderWein han spiller der, liksom...

 

Mimrer fra forrige sommer:

 

Greide å la PC'en stå avslått i over et døgn forrige sommer. Var stort av meg. Og jeg savna den egentlig ikke, heller. Var faktisk UTE, grilla sammen med litt familie... Mor og søsken var på ferie. (Skilte foreldre, far bor heldigvis langt vekk.) Meg, bestemor, tante (som er syv år eldre enn meg), hennes jevnaldrende mann, lillebroren hans, og foreldra dems... Koselig liten gjeng. God mat. Dart. Brus. Sol. Frisk luft.

 

Men, seff. Blir rastløs etter et par dager uten nett-tilgang og MP3.

 

_________________

http://www.minipuz.tk

Mvh,

Tore Jakob Haugen

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-04-21 15:13 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...