Gå til innhold

Har alle hvit 7610?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veeell... hehe, jeg sa hong kong gjore jeg ikke?

Det utgies for å være orginalt, og ser 100% likt ut som orginalt, men jeg vil da aldri tro at det er det. En bra replicia skulle man tro.

Jeg gav bare 15 pund for det, inkludert porto, så det er ikke verdens undergang om det skulle være crap.

Lenke til kommentar
Merkelig, jeg har selv ikke sett en eneste hvit 7610 i butikkene, kun svarte 7610. Den eneste gangen jeg har prøvd/hatt en hvit 7610 var da jeg lånte en fra en bekjennt.

Virker sånn for meg, at det de har i butikkene er den svarte utgaven, mens nettbutikkene har den hvite.

Lenke til kommentar

Har vært mange svarte i salg helt fra begynnelsen av (jeg løp rundt og sjekket, da jeg vurderte å kjøpe meg en ;) ) men de forsvinner enda så fort at du nesten ikek rekker å ta deg en ekstra tur rundt i butikken før du snakker med selgeren :D

Lenke til kommentar

Fikk min 7610 i dag på elkjøp i arendal de hadde 14 stk og kun hvit.

Men over til en annen ting kan jeg lade batteriet til den stopper eller skal den lade 14-16 timer? det er jo egentlig å overlade batteriet da for den skal ikke stå i for lenge når man ikke bruker telefonen jeg har ødelagt mitt batteri før ved å bare la den ligge i adapteren på min Bærbare pc og telfon faktisk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...