Gå til innhold

Mest "overvurderte" spill noen sinne.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må henge meg på jeg også. Morrowind er sinnsykt overvurdert. Det suger hardt.

hva!? nevn ET bedre rollespill til pc

fallout 2!!!

 

det er nok av overvurderte spill:

1. CS: folk spiller det fordi alle andre spiller det. det finnes mye bedre HL mods!!!

2. tiberian sun: et så uorginalt spill skulle alderig vert gitt ut

3. MGS2: jeg elsker det :love: , men det var så kort, så forferdelig kort. og slutten var til å gråte av (ikke på den triste rørende måten)

4. icewinddale: totalt linjert, totalt bugga, total mangel på historie, basicly totalt crap!!

5. alle bondspill gitt ut etter goldenaye

Lenke til kommentar
Må henge meg på jeg også. Morrowind er sinnsykt overvurdert. Det suger hardt.

hva!? nevn ET bedre rollespill til pc

Diablo 2

Uenig. Det var Morrowind som fikk meg til å like rollespill. Var liksom ikke så inn i "level 38,6 asskicker" hvor den eneste måten å stige i level på, var/er å bashe løs på alt som beveger seg. Uansett så er det tåpelig å kommentera andre folk sin smak da din mening uansett ikke vil få en påerson til å gå fra mene at et spill er bra til dårlig.

Lenke til kommentar
[iC' date=09/07/2004 : 12:52] Kan noen nevne 5 spill som har en bra og realistisk fysikk???

Combat Mission serien

Microsoft Flight Simulator serien

Microsoft Combat Flight Simulator serien

Steel Beasts serien

Virtual Skipper serien

... plus ett antal andra racing- och simulatorspel som jag inte testat.

 

Alla ovan har fysikaliska modeller som om de inte är 100% realistiska åtminstone känns realistiska eller har smärre begränsningar som krävs för att göra programmet praktiskt spelbart.

 

/Olle

Lenke til kommentar
Far Cry er en av de mest overvurderte spillene den siste tiden, bare se her:

 

VG : 5/6

dagbladet : 6/6

Gamespot : 9.2/10

Gaming Illustrated : 96%

IGN Insider : 9.2/10

Gamer.no : 9/10

 

Far Cry er ikke i nærheten av å fortjene denne kritikken!

Det er jo nettopp dette som gjør at mangen synes det er overvurdert. Et spill som får god kritikk overalt, men som man selv mener er dårlig og ikke verdt pengene. Personlig synes jeg Far Cry var rett og slett kjedelig. Dagens fps spill tilføyer sjeldent noe nytt uten forbedret grafikk, og da er det utrolig viktig (for meg i det minste) at historien er bra. Far Cry hadde fantastisk grafikk og fysikk motoren var stilig den, men ikke nok for meg til å spille igjennom det.

Lenke til kommentar
Alle FIFA-spill siden '98!

Kunne ikke vært mer enig :yes:

 

Jeg kan ikke fatte og begripe at dette er det mest solgte fotball spillet. Jeg håper at flere får øynene opp for Pro Evolution Soccer serien når 4'eren lanseres til høsten på både PS2, Xbox og PC :thumbup:

Lenke til kommentar
Halo og Half-life (spesielt Counter-Strike).

Du har jo ikkje prøvd spela endå. :(

 

Edit: Tenkte på 2arane. sorry min feil, :blush::whistle:

Hvordan kan du si at Half-Life var overvurdert!?

Half-Life er simpelthen GENIALT, gjennomført, nydelig grafikk til sin tid..

Koste meg med det spillet utrolig lenge..

Det sårer meg å høre sånn tullprat om verdens mest geniale spill!

Hail PC-Gamer som kåret det til: "Best Game of all time!"

Lenke til kommentar
dga01 Post:#90 Skrevet: 09/07/2004 : 22:37

Jeg glemte Command & Conquer Generals... suger no inni hampen, og var utrolig hypa opp. (Fikk t.o.m. gullstikka!! og det sier litt om de som satt i juryen)

 

Uenig!

Eg suns iallfall ikkje at C&C Generals var dårlig. Genialt spill, iallfall i MP, og spillet ble bare bedre med Zero:Hour!

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Jag testade demon till C&C Generals.

Körde igenom första scenariet en gång och konstaterade att man inte kommit någonstans sedan det ursprungliga C&C för snart 10 år sedan.

Visst, grafiken var snyggare, men det var också allt...

 

/Olle

takk for støtte!!

 

Jeg vil tørre å påstå at INGEN seriøs gamer tar C&C Generals alvorlig, er bare så latterlig lite gjennomtenkt, har feks ikke ekte "stein, saks, papir" element som AoE/AoM, noe som er et minimumskrav på et krigsstrategispill etter min mening.

 

For de som bare syns at det er gøy å blåse motstandern i filler med mye fancy ammunisjon og grafikk, uten noen særlig gjennomtenkt strategi, så er sikkert C&C Gen. midt i blinken.

 

Huff.. blir jeg sikkert flamet... :cry:

 

(Heldigvis drar jeg på ferie, og blir borte i to uker :tease: )

Lenke til kommentar

Det er veldig mye kritikk av FarCry her inne. Hadde jeg vært en Crytek utvikler hadde jeg gått i dekning umiddelbart.

 

Hvorfor er alle så skuffa over FarCry???

 

Ja, det er en tørr sliten Hollywood B-filmshistorie, men hva gjør det? Det er jo FarCry sin stil! Jack Carver er jo enormt harry og de fleste leiesoldatene er ikke stort bedre. Og det er jo bare kult... :cool:

 

Nå får enkelte komme over "hate monstre stadiet", for FarCry blir ikke ødelagt av at det løper enkelte mutanter rundt i jungelen der. Det er jo bare enormt spennende. Hva skulle den alternative historien vært, at Dr Krieger utviklet masseødeleggelsesvåpen? Nei, det blir for dumt.

 

Det er få FPS spill som kan måle seg med FarCry, og da tenker jeg ikke bare

teknisk..

Lenke til kommentar
Jeg vil tørre å påstå at INGEN seriøs gamer tar C&C Generals alvorlig, ...

För att nyansera bilden en aning måste jag tillägga att jag tyckte det ursprungliga Command & Conquer var riktigt bra, första året på marknaden...

Tyvärr har ju hela genren, bland annat inkluderande Warcraft-serien och Dune 2, väldigt lite med strategi och taktik att göra, utan är i princip bara en övning i simultankapacitet och snabb musföring. Alltså väldigt snabbt enformigt och enkelspårigt.

 

/Olle

Lenke til kommentar

Enter The Matrix, det må jeg si, maken til skuffende spill finnes ikke.

Det har fantastisk dårlig grafikk, (kan nevne at hjulene på bilen er firkantede), gameplayet er håpløst, omgivelsene er matte og livløse, og spillet er så tørt og gjentagene at det er en skam.

Det ble rost opp i skyene av alle, men min mening er at det aldrig skulle vert utgitt.

Min dårligste kjøp ever!

 

-Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...