Gå til innhold

Corrupt master file table :(


Anbefalte innlegg

Har en 120gb disk som jeg ikke får tilgang på nå...prøver jeg checkdisk eller noe lignende så avbryter den bare etter 0.1 sek. Har Prøvd en rekke programmer, de fleste recovery programmene kræsjer bare i det de prøver og lese disken (samma som win checkdisk) men det er fordi de programmene er til og recover data og ikke fikse/recover fra partisjon og skada disker.

 

Virutallab er vel det beste programmet jeg testa det fant alt, men det er 120gb disk jeg skal restored (som var full (111gb)) Det koster da altså 730dollar ....det er LITT dyrt ... såklart prøvde jeg og finne crack/serial :D det finnes ikke...

 

getdataback prøvde jeg også...den finner en del men ikke alt (ca 60%) og fleste mappenavna og filnavna har bare tall og dilldall ...

 

alt data på disken skal være helt ok det er "bare" master file table som er skada ....finnes det noen andre måter/gratisprogrammer/billige programmer som kan fikse det ? Legger posten her i tilfelle jeg har oversett noe, har googla og testa ca 1mil programmer nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...