FuglFøniks Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Hei, Var nettopp nede på butikken og hentet pakken fra pcutstyr.no Hadde bestilt en RAM-brikke og TV kort fra MSI, nærmere bestemt MSI VOX (USB kort). Jeg har installert software, men hva skal jeg gjøre for å få sett _TV_ og ikke meg på det mongo webcammet mitt?
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Hiv deg inn i innstillingene for programmene og velg TV-"kort"-et der.
FuglFøniks Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Mulig jeg mangler noe nå er jeg redd... Jeg har gutterommet i kjelleren ikke sant. Onkelen min la inn kabel her nede i vinter, ut veggen og inn veggen her nede. Det er bare en CAT5-kabel som går inn i TV'n... Må jeg da kjøpe et slags adapter eller.no? Sånn at den splittes?slik at en CAT5 går i min USB-boks og den andre i TV'n? Uff, håper dere forstår Jeg får bare snåstorm på PC-skjermen her nå vøtt, hehe
_tHokA_ Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Mulig jeg mangler noe nå er jeg redd...Jeg har gutterommet i kjelleren ikke sant. Onkelen min la inn kabel her nede i vinter, ut veggen og inn veggen her nede. Det er bare en CAT5-kabel som går inn i TV'n... Må jeg da kjøpe et slags adapter eller.no? Sånn at den splittes?slik at en CAT5 går i min USB-boks og den andre i TV'n? Uff, håper dere forstår Jeg får bare snåstorm på PC-skjermen her nå vøtt, hehe Les bruksanvisningen, bruker å hjelpe det
FuglFøniks Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 CAT5? altså nettverkskabel? Ahh, sorry, mente seff sånn derre kabelTV kabel ^^ (CATV?)
Kasp Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Det er TV-kabel.. Tror det skal finnes en splitter, ta en tur på expert eller no, så koster det sikkert 20kr elns
FuglFøniks Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Det er TV-kabel..Tror det skal finnes en splitter, ta en tur på expert eller no, så koster det sikkert 20kr elns Oki, checkin' it out the day after tomorrow
Kasp Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Det er TV-kabel..Tror det skal finnes en splitter, ta en tur på expert eller no, så koster det sikkert 20kr elns Oki, checkin' it out the day after tomorrow
Bruun Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg kjøpte en splitter, de koster ikke mer enn 30 kr+at jeg måtte ha en ny ledning i tillegg..
FuglFøniks Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Jeg kjøpte en splitter, de koster ikke mer enn 30 kr+at jeg måtte ha en ny ledning i tillegg.. Oki tror jeg har en kabel til liggende, men Gud vet hvor. Finner den vel når jeg kommer hjem med en ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå