fullifaencom Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Har et sett fra waterchill, med noen rare ting.... Tempen på cpu ligger på 52grader ved full load, så bytter jeg vann (og algemiddel) og tempen synker til 37 grader. Går ca 2-3 uker så er tempen oppe på 52 igjen.... Kjøler bare cpu og chipset Tips? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Det skal ikkje vere nødvendig og bytte vann so ofte. Bruker du destilert vann? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 bruk batterivann og 10-15% kondensert frostvæske Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Destilert vann med litt koruksjonsbeskyttende middel. Ikkje noke meir. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 I manualen til Waterchill settet er det en advarsel om om at plasten i cpu blokka ikke tåler alkohol, Aceton og klor. Frostveske inneholder alkohol og er derfor ikke å anbefale i waterchill settet. Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 ditta her har ikkje noke med vatne og gjør men eg fåreslår at du sjekka radiatorn din får støv, tempen min begynte å stige og ente på 58 load før ej sjekka radiatorn og der va mildt sakt støv so fjerna ej de og tempen for ned i 42 load Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå