Gå til innhold

Ny tjeneste fra Netcom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bra tilbud det der ja.

Men har ikke Netcom kommet med et sommertilbud allerede??

http://netcom.no/NyttAbo.html

Det står: Sommertilbud: Bestill abonnement her og få opptil 1200,- ekstra i ringetid!

Tviler på at de kommer med enda et sommertilbud :roll:

Endret av eirberen
Skrevet
Bra tilbud det der ja.

Men har ikke Netcom kommet med et sommertilbud allerede??

http://netcom.no/NyttAbo.html

Det står: Sommertilbud: Bestill abonnement her og få opptil 1200,- ekstra i ringetid!

Tviler på at de kommer med enda et sommertilbud :roll:

Det du snakker om er jo et sommertilbud for å lokke til seg nye kunder. Kan godt hende de kommer med noe for de som allerede er kunder, i tillegg til dette "fri MMS"-greiene. Eller kanskje de ikke går så langt? Orker ikke spekulere så mye.. :p

Skrevet

Jeg var forresten først ute med SMSmania. Skjerpings amobil! :p

Litt OT. Du får 600,- i ekstra ringetid hvis du tegner nytt youngtalk abonnement i sommer. Men du får ikke de 600,- med en gang. De gir deg 50,- ekstra hver mnd istedenfor. Det som hadde vært fint er hvis de hadde satt igang en kampanje slik Telenor har gjort. Fyll på 500,- og få 500,- i ekstra ringetid. Det hadde vært noe :)

Skrevet

Altofr dyrt..200 kroner er 454 meldinger med eksemeplvis Chess King. - Som er ganske mye..200kroner i økt månedsavgift? Nei takk. En slik tjeneste burde ha kostet en 100-lapp

Skrevet
Jeg var forresten først ute med SMSmania. Skjerpings amobil! :p

Litt OT. Du får 600,- i ekstra ringetid hvis du tegner nytt youngtalk abonnement i sommer. Men du får ikke de 600,- med en gang. De gir deg 50,- ekstra hver mnd istedenfor. Det som hadde vært fint er hvis de hadde satt igang en kampanje slik Telenor har gjort. Fyll på 500,- og få 500,- i ekstra ringetid. Det hadde vært noe :)

Amobil.no er jo bare her for å oppdatere personer som ikke får alt av pressemeldiner på sin egen e-post :p.

Skrevet
Altofr dyrt..200 kroner er 454 meldinger med eksemeplvis Chess King. - Som er ganske mye..200kroner i økt månedsavgift? Nei takk. En slik tjeneste burde ha kostet en 100-lapp

og logikken var??

2000 sms pr mnd for 200,-

454 sms pr mnd for 200,-

Kven var den dyre operatøren i dette tilfellet?

Med maks bruk snakker ein her om 1/4 forhold i prisen.

Også ved berre bruk av halve så snakker me om 200,- spart i forhold til chess.

mvh

JanEirik

Skrevet
Jeg får aldri pressemeldinger i emailen min. Vet du hva jeg gjorde? Jeg tok faktisk en titt på netcom.no ;)

Slå den du! :p

Jeg også, bare at du gjorde det før meg ;)

---

Men Jankee har et poeng her. Hold dere til Topic, barn :)

Skrevet
og logikken var??

2000 sms pr mnd for 200,-

454 sms pr mnd for 200,-

Kven var den dyre operatøren i dette tilfellet?

Med maks bruk snakker ein her om 1/4 forhold i prisen.

Også ved berre bruk av halve så snakker me om 200,- spart i forhold til chess.

mvh

JanEirik

Logikken var at du skal sende ganske så mange SMS om dagen for at det skal lønne seg ;) , har man eksempelvis chess, måtte man sendt 15 sms om dagen for at et slik tilbud skal lønne seg. Jeg kjenner iallefall ikke mange som sender såpass mange SMS'er.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...