Gå til innhold

Offisielt norsk forum for Red Orchestra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare opplyse om at det offisielle norske forumet for Red Orchestra finner dere her:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showforum=114

Anbefaler alle som har ut2004 å teste denne herlige moden.

Alle som liker realistiske fps, eller wwii fps, bør kjøpe ut2004 for å få testet det, spillet har potensiale langt utover det vanlige!

Spesielt alle dere som har spilt dod lenge bør ta en titt og hoppe over på et mer moderne spill! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare prøvd den første betaen, og ble litt imponert.

Har modem, så jeg har ingen mulighet til å laste det ned.... må vente til helga med å prøve det.

det virker lovende iallefall!

• 3 uker senere...
Skrevet

Likte det ikke. Ingen ordentlig action, brettene er kjedelige, og etter å ha sprunget i 5 minutter for å finne noe fornuftig å skyte på blir man drept av snikskytteren oppe i åsen...

Skrevet
Likte det ikke. Ingen ordentlig action, brettene er kjedelige, og etter å ha sprunget i 5 minutter for å finne noe fornuftig å skyte på blir man drept av snikskytteren oppe i åsen...

Mye action er det i modden. Og mange av brette er bra bygd opp.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er sykt mye action, men hvis man ikke bruker hodet og trekker hodet til seg, så kan jeg forstå at det ikke er så moro.

Krever litt mer av spilleren enn cs dette.

Skrevet
Det er sykt mye action, men hvis man ikke bruker hodet og trekker hodet til seg, så kan jeg forstå at det ikke er så moro.

Krever litt mer av spilleren enn cs dette.

Syndt det er morro jeg... :w00t:

Skrevet

hvis dem har fikset det dritet med forskjellig mouse sensitivity i forskjellige våpen, så skal jeg kanskje prøve det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...