Gå til innhold

Ordentleg radio i bfv ?


Anbefalte innlegg

Noken burde finne opp noke slik at en kunne høyre på radio i kjøyretøya... og da mener eg ordentleg radio. Radio kan en no høyre på internett og da trudde eg ikkje at det var so vanskeli og få det til.

Sjå det føre dåkke: eit helikopter kommer svevande innover landet med are og odin sprakande på anlegget. :yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
faktisk skjønner jeg ikke hva du mener?

 

Hilsen meg

hmmm... greier desverre ikkje forklare det beire... høyre på feks P3 viss det var beire.... synest det kunne blitt kult eg. :yes:

 

Ps: "Are og Odin" er eit radioprogram viss du ikkje viste det. ;)

Endret av Avt
Lenke til kommentar

Andre kan jo ikke høre hva du hører på uannsett, med mindre det er en av sangene som følger med spillet.

Så hva skulle vitsen være? Du kan jo alltids bare ha internett radio på i bakgrunnen, men du kan jo ikke tvinge folk til å høre på det du hører på.

Eller annen musikk for den saks skyld. Det ville i alle fall ha innebært at alle på serveren lastet ned mp3 filene etc. til hverandre, før runden.

Men hvem vet, kanskje det vil komme sånt i fremtida, selvom det har vært veldig vanskelig å kontrollere. :hmm:

Lenke til kommentar

dei kan no høyre det eg høyrer viss det er radioen på internett.... det er noke heilt anna med mp3 filer på maskinen... da ligger filene på pcen, her er det snakk om at radioen er tilgjengeli på nettet og blir kobla rett på den.. vanskeli og forklare. :)

Lenke til kommentar
Noken burde finne opp noke slik at en kunne høyre på radio i kjøyretøya... og da mener eg ordentleg radio. Radio kan en no høyre på internett og da trudde eg ikkje at det var so vanskeli og få det til. 

 

Sjå det føre dåkke: eit helikopter kommer svevande innover landet med are og odin sprakande på anlegget.  :yes:

Hmm.. Jeg tror ikke dette hadde slådd ann noe særlig - jeg ser for meg at dette hadde vært litt artig på LAN og slikt, men jeg tror nå helst at folk et mest opptatt av å bruka linja si til å få optimal ping, enn å høre på radio som helt sikkert vil virke distraherende.

 

Jeg ville ihvertfall ha stupt i bakken av latter lenge før jeg hadde nådd enemy base hvis jeg skulle ha hørt på Are og Odin :!: :!:

Lenke til kommentar
Andre kan jo ikke høre hva du hører på uannsett, med mindre det er en av sangene som følger med spillet.

Så hva skulle vitsen være? Du kan jo alltids bare ha internett radio på i bakgrunnen, men du kan jo ikke tvinge folk til å høre på det du hører på.

Eller annen musikk for den saks skyld. Det ville i alle fall ha innebært at alle på serveren lastet ned mp3 filene etc. til hverandre, før runden.

Men hvem vet, kanskje det vil komme sånt i fremtida, selvom det har vært veldig vanskelig å kontrollere. :hmm:

Å lastet ned andres mp3'er ville jo resultere i masse virus, trojan osv...

 

Så forslaget = :thumbdown:

Lenke til kommentar

Å lastet ned andres mp3'er ville jo resultere i masse virus, trojan osv...

 

Så forslaget =  :thumbdown:

:!: :!:

 

 

Du får ikke virus / trojanere i en .MP3 fil :roll:

Nei, men hvis du har virus.exe og renamer den til .mp3 så har du plutselig noe som kan være farlig :)

Det var liksom det jeg mente ja, takk Croyfer :thumbup:

Lenke til kommentar

Poenget her er at

1- Ingen vil vel gidde å laste opp musikken sin til alle og enhvær når du joiner servern.

2- Det vil sikkert være noen som finner på noe jævelskap hvis denne funksjonen blir et faktum =)

 

Ikke noe å diskutere uansett - det er umulig å gjennomføre, og det vil ikke skje =)

Lenke til kommentar
Poenget her er at

1- Ingen vil vel gidde å laste opp musikken sin til alle og enhvær når du joiner servern.

2- Det vil sikkert være noen som finner på noe jævelskap hvis denne funksjonen blir et faktum =)

 

Ikke noe å diskutere uansett - det er umulig å gjennomføre, og det vil ikke skje =)

dette har eg aldri sakt... her snakker vi om radio. ikkje mp3. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...