Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hvem synest dere er den beste CS spilleren og hvorfor synest dere det? (PS: Ikke skriv så dumt som å skrive dere selv )
christaaah Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 ingen eg har sett hittil på forumet kan nok om cs til å uttale seg. eg synes forresten at naikon er den mest komplette spilleren, om du ser bort ifra taktikker.
Plomma2 Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 I mine øyne er det helt på jorde å ha en CS spiller som "idol" Men hvis jeg måtte nevne en ville jeg sagt Sigmx
LarsP Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Knoxville. Han er den fødte leder og taktikker. En annen spiller jeg også ser opp til er fisker. Det bare er noe med den karen.
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Skrevet 29. juni 2004 I mine øyne er det helt på jorde å ha en CS spiller som "idol"Men hvis jeg måtte nevne en ville jeg sagt Sigmx Jeg snakker ikke om noe "Idol" her. Bare hvem dere synest er den beste CS spilleren.
hallyboy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg syntes Airbear er den beste... han pwner oss alle
Uxzuigal Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 yazzz azz.. veit om en da, QuickFinger ell no zånt.. han er kul azz, ikke mye gull der i gården azz.. Bare skilzz hele veien, ikke som alle andre nei..
XDamage Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg velger han tapern som har heltestatus på internett.
Tim Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jeg syntes jeg er best. Jeg har bare litt lite spectate skills, for det gjør jeg aldri! I dag tok jeg 390 stk på en knapp time! Jeg spiller data hele dagen unntatt når det er middag, for da maser mamma så innmari. Endret 29. juni 2004 av Tim
hallyboy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg velger han tapern som har heltestatus på internett. Mener du airbear? Tror ikke du har noen sjanse mot han...han tar deg sikkert med kniven på aim brett Watchout for airbear
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Skrevet 29. juni 2004 Mener du airbear? Tror ikke du har noen sjanse mot han...han tar deg sikkert med kniven på aim brett Watchout for airbear Hvilken server spiller denne Airbear på da?
hallyboy Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Av og til på catchgamer, men mest random servere... for å sjekke litt..
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Av og til på catchgamer, men mest random servere... for å sjekke litt.. ok. TIM: Spiller mamman eller pappan din CS, eller bare skrev du noe for å få innlegg?
XDamage Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Mener du airbear? Tror ikke du har noen sjanse mot han...han tar deg sikkert med kniven på aim brett Watchout for airbear Hæ? Hvem er det? Posten min var bare en sarkastisk generallisering av folk som får "respekt" over internett fordi de er gode i ett spill.
Lacim Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 De som er gode i CS spiller ikke public. Det er ikke akkurat noe status å være god i CS på publicservere, det er så lite fra PCW som man får det. Alle bare rusher.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå