Simkin Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) Ikke for å være bastant her, men dette vet jeg garantert mer om enn deg. For å ha konstant 100fps i smokes, store områder, mange folk osv da trenger man et bra skjermkort FX5900 og over. eod. legg 3 smokes en gang du spiller public og sjekk fps når det kommer en annen dude gjennom smoken . da ryker du ned i 60-70 garantert. Folk har forskjellige krav tho, ikke alle trenger top ytelse i CS. Andre billigere kort klarer vel CS uten å direkte hakke, men det er ikke behagelig å spille på med mindre man har 100fps no matter what. Har spilt CS i 3 år nå så om det er noe jeg vet så er det dette. :edit: alle kan ha 100 fps når de ser inn i en vegg :edit: har ikke noe problemer med smoke eller mange folk jeg.. er ikke bare du som spiller CS hvis du tror det.. Å anbefale noen ett FX5900ultra for å spille CS er bare tull.. rett å slett..!!! greit ,hvis 30stk kaster smoke så er sikkert fint med ett 5900ultra, men i de aller fleste tilfeller så går det bra.. spiller online med 32stk.. Aldrig hatt problemer! Endret 1. juli 2004 av Freeman84
jihn Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 ATI nytter ikke i cs i det hele tatt! Prøvd x800! Ville seriøst heller hatt geforce 3 hvis jeg _kun_ skulle spille cs! Nvidia er det eneste som funker der! Samme hvor bra ati kort yter på andre spill så suger det på cs! Sånn er det bare... Okkai, rart...jeg er ikke et sekund under 99fps jeg da når jeg spiller CS med mitt x800pro kort. Har heller aldri noe fps drop, cs fungerer som en drøm det. Men er jo helt klart ovekill å kjøpe et kort til 4k for å spille cs. Men er jo greit å kjøpe det kortet for å ha muligheten til å spille hl2, doom3, stalker osv med topp grafikk. For ikke å snakke om CS source da. Jeg ser ikke noe galt med mitt ati x800pro kort sin ytelse i cs da, snarere tvert imot.
Seldal Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ikke for å være bastant her, men dette vet jeg garantert mer om enn deg. For å ha konstant 100fps i smokes, store områder, mange folk osv da trenger man et bra skjermkort FX5900 og over. eod. legg 3 smokes en gang du spiller public og sjekk fps når det kommer en annen dude gjennom smoken . da ryker du ned i 60-70 garantert. Folk har forskjellige krav tho, ikke alle trenger top ytelse i CS. Andre billigere kort klarer vel CS uten å direkte hakke, men det er ikke behagelig å spille på med mindre man har 100fps no matter what. Har spilt CS i 3 år nå så om det er noe jeg vet så er det dette. :edit: alle kan ha 100 fps når de ser inn i en vegg :edit: Har spilt cs siden den første beta kom i 1998(eller var 1999?), så eg vet ke eg snakke om. Spilte aktiv(klaner) inntil for 4 måneder da eg la opp. Grunnen til dette var at eg ikkje lenger hadde tid. SÅ nå er det bare hobbybasis på public. Og eg kan garantere at eg har 100fps stabilt
Simkin Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ikke for å være bastant her, men dette vet jeg garantert mer om enn deg. For å ha konstant 100fps i smokes, store områder, mange folk osv da trenger man et bra skjermkort FX5900 og over. eod. legg 3 smokes en gang du spiller public og sjekk fps når det kommer en annen dude gjennom smoken . da ryker du ned i 60-70 garantert. Folk har forskjellige krav tho, ikke alle trenger top ytelse i CS. Andre billigere kort klarer vel CS uten å direkte hakke, men det er ikke behagelig å spille på med mindre man har 100fps no matter what. Har spilt CS i 3 år nå så om det er noe jeg vet så er det dette. :edit: alle kan ha 100 fps når de ser inn i en vegg :edit: Har spilt cs siden den første beta kom i 1998(eller var 1999?), så eg vet ke eg snakke om. Spilte aktiv(klaner) inntil for 4 måneder da eg la opp. Grunnen til dette var at eg ikkje lenger hadde tid. SÅ nå er det bare hobbybasis på public. Og eg kan garantere at eg har 100fps stabilt javel, å hva slags skjermkort bruker/brukte du?
Seldal Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) Jeg bruker 9800pro. Trådstarteren lurte på om et x800xt var bra til og spille cs med og da begynner folk å mase om fpsdrop og gudene vet ved bruk av ati kort, noe som ikke stemmer. Sikker noen som opplever dette men dem har ikke settingene rett. I gamle dager brukte eg gf2 gts eller var det gfs. husker ikkje Endret 1. juli 2004 av Seldal
Cain_85 Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 jo jeg har et gammalt dritt kort som er 64mb men har lyst på dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&s=sc Nuclear launch detected! :!:
Mr.SS Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 hmmm for meg så får jeg fps drop til 30 når det kommer smoke. Og det på et ti4200 fra msi.
HEE Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 søk litt på bruktmarket de vell.. Her feks Hehehe... han skal ha minst 800 for det.. Jeg ler meg ihjel.. jaja... er lov og prute da.. for jo aldrig 800 for det
Lacim Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Han får nok aldriG 800, det er overpriset. CS var flott helt til Steam kom. Før gikk CS fint med GeForce2 Pro
Steinar2k Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 har ingen erfaring med CS + X800 / 6800. Har sett mange kort bli brukt til cs og under std gfx settings har jeg aldri sett noen som har 100 fps helt konstant med: -Radeon 9800pro -Radeon 9700 np -FX5600 og nedover i FX serien -Radeon 9600XT -Radeon 9600Pro -GeForce3 TIXXX -GeForce4 TIXXXX. Jeg kommer heller ikke til å tro at noen klarer dette før jeg ser det.
Steinar2k Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Han får nok aldriG 800, det er overpriset. CS var flott helt til Steam kom. Før gikk CS fint med GeForce2 Pro Riktig. når steam kom ble cs mye mer krevende, før kunne man fint klare 100fps dønn konstant med XP2000+ og et GF3 liksom. Det er ikke tilfelle nå lenger.
BlueMoon Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) jo jeg har et gammalt dritt kort som er 64mb men har lyst på dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&s=sc Hvilken agp bus har du på det hovedkortet du har GFX kortet ditt på? ... hvis oppsetet ditt er gammelt skulle jeg tippe 4x agp ... kjøper du det kortet som du ønsker ... burde du kjøpe et nytt hovedkort for å kunne utnytte 8x agp Endret 1. juli 2004 av BlueMoon
Flex Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Takker får alle gode Tips tenker jeg kjøper Sapphire Radeon X800XT så har jeg iverfall et kort som jeg kan spille nye spill som krever mer Enkelte ganger lurer jeg på hvorfor folk egentlig spør på forumet, når de tydeligvis allikevel har bestemt seg på forhånd... At alle sier at det er overkill har tydeligvis ingenting å si :-)
tbend Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ville kjøpt Ti4200 på bruktmarked..... 100fps.... enkelt og greit...
Steinar2k Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) kanskje...................... ikke smoke og ved masse æksjn. Men riktig nok 100fps når man ser i en vegg Endret 1. juli 2004 av Steinar2k
Seldal Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hvis han spiller cs gjennom steam klarer han ikke å få 100fps med det kortet trur eg. Bare hvis han ser i veggen
Steinar2k Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Vær forsiktig, kommer alltid en "cs er 1000 år gammelt og man har 100fps med GF2" freak og slakter deg snart pga. det utsagnet selv om det er sant
Seldal Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Han kan bare slakte meg så mye han vil, fordi jeg vet jeg har rett.
Lond Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Herregud folkens! Han spør om hvilket kort som er BEST til CS. Kortet som er BEST til CS er enten 6800Ultra eller x800xt. Ingen tvil om det. om det er det mest fornuftige å kjøpe er en annen sak....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå