Gå til innhold

Siemens C60 på Rimi (299,-)


Anbefalte innlegg

Ser at Rimi for tida sel Siemens C60 til kr 299,- med RingKontant frå Telenor. Er denne telefonen låst til det medfølgjande simkortet, til simkort frå Telenor eller til det fyrste simkortet som vert sett i?

 

Vil denne telefonen vere grei for ein som har små behov utover ringing og enkel SMS, og i dag er van med ein Nokia 3310?

 

Det som i alle fall er sikkert, er at dette er mykje telefon for pengane, sjølv om C60 ikkje akkurat er Siemens sin toppmodell...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
C60 som selges på Spaceworld og Elkjøp som er låst til Telenor låser seg ikke til det første kortet. De er forhåndslåst til Telenor som operatør.

 

Når det gjelder C60 på Rimi vet jeg ikke, men antar at de også er forhåndslåst til Telenor.

 

Johannes

K, da var det MC60 med telenor kontantkort som låste seg til første sim som settes i.

 

Ihvertfall har jeg opplevd det et par ganger med kunder som kommer tilbake og lurer på hvorfor telenorsimmet ikke fungerer i kontanttelefonen deres.

Lenke til kommentar

Måtte jo bare prøve dette jeg. Kjøpte en C60 for moro skyld - den var forhåndslåst med lås nr. 3. Firmware versjon 23.

 

Smal sak å låse den opp da, så nå sitter jeg her med en C60 uten operatørlås..... får vel kvitte meg med den, siden jeg definitivt ikke har bruk for den.

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke anbefale denne telefonen akkurat!kjøpte den på rimi i for 700 kr etter at min tg10 ble stjolet og jeg ble ikke så veldig imponert....revva ringetoner dårlig animasjoner og mms-bilder....gå heller for en annen billig-telefon

Du vil ikke anbefale den fordi den har dårlige animasjoner, mms-bilder og ringetoner????

 

 

Er det kriteriene for en BRA telefon?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
nei men det er det enseste som finnes på denne telefonen!alt er rævva ok!

Du har jo ingen saklige argumenter å komme med. Forklar nå hvorfor denne telefonen er så dårlig... er den teknisk dårlig? Er det noe grunnleggende feil med den? De "dårlige" mms-bildene, animasjonene og ringetonene kan byttes ut - blir telefonen bedre med andre animasjoner, mms-bilder og ringetoner som du liker?

 

Eller er du bare 14?

Lenke til kommentar
Kjøpte telefonen i dag, kjekt å ha en i reserve og som bytelefon. Kan bektrefte at telefonen ikke er låst til sim-kortet som følger med.

Høyrest bra ut, men no har far min som vurderte denne telefonen nett kjøpt seg Nokia 3510i... :thumbdown:

 

Så var det då om eg skulle kjøpt en C60 til å avløyse min C55. Då ville eg ha to batteri og to ladarar, og ein telefon som det ikkje var så nøye med... :hmm:

 

Korleis er C60 i forhold til C55, med tanke på hurtigheit, funksjonar, sorleik og liknande?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...