Gå til innhold

M E G A luksusproblem!


Anbefalte innlegg

Nå har jg satt opp 5 mobiler jeg vil ha:

 

SE P900(brukt)

SE K700

Siemens S65

Nokia 7610

Motorola V600

 

Hvilken av disse telefonene burde jeg kjøpe? :dontgetit: (skal bare kjøpe 1 assa....)

Har man virkelig bruk for denne 1megapixelen til Nokia og Siemens?

Man får jo mest for penga hvis man kjøper k700,men den har jo ikke minnebrikke-Trenger man mer plass enn 41MB egentlig?Hvis du ser bort fra mp3....

Endret av PhilipW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig mener at man ikke trenger mp-kameraene.. Selv om det er kameraer med bra oppløsning har ikke beildene så veldig bra kvalitet at det gjør dem spesielt egnete til noe annet enn som MMS o.l(vet ikke noe om S65 enda da)

Vanskelig å fortelle deg hvilken som blir best for deg, ettersom jeg ikke vet hva du trenger, men P900 er jo MYE mer enn en mobiltelefon, kan vel også delvis si det samme om 7610..

Men som sagt av andre over, fyll ut veilledning til valg av ny telefon så kan vi andre hjelpe deg

Lenke til kommentar
ÅÅÅ!

Hadde bare SonyE. forstått det!

Minnebrikke og 1.3 MPIX.. da hadde verden vært så fin!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MEN NEIDAAAA!

Soperfirma!

Hold deg heller til Siemens du! Bra telefoner, med utrolig kvalitet :D

jeg har bare hatt dårlig erfaring med siemens og forbinder derfor alltid siemens med dårlig kvalitet, knirking i deksel og slikt. SE derimot har jeg bare hatt positive erfaringer med og så virker mobilene mye mer solide.

Lenke til kommentar
ÅÅÅ!

Hadde bare SonyE. forstått det!

Minnebrikke og 1.3 MPIX.. da hadde verden vært så fin!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MEN NEIDAAAA!

Soperfirma!

Hold deg heller til Siemens du! Bra telefoner, med utrolig kvalitet :D

jeg har bare hatt dårlig erfaring med siemens og forbinder derfor alltid siemens med dårlig kvalitet, knirking i deksel og slikt. SE derimot har jeg bare hatt positive erfaringer med og så virker mobilene mye mer solide.

Haleluja!

 

Simens er noe dritt. Stikkordet er; Plastic Fantastic. Akkurat som med Nokia.

 

Nokia har helt glemt å oppdatere skjermene sine! En 128x128 px skjerm mener jeg er for litet. Og ikke minst de 4k fargene nesten alle Nokiaene har. Grøss og gru!

 

SE eller Samsung!

Lenke til kommentar
ÅÅÅ!

Hadde bare SonyE. forstått det!

Minnebrikke og 1.3 MPIX.. da hadde verden vært så fin!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MEN NEIDAAAA!

Soperfirma!

Hold deg heller til Siemens du! Bra telefoner, med utrolig kvalitet :D

Du har S700 som kommer i løpet av høsten med 1,2MP kamera og minnekort plass...

 

Forresten har jeg aldri hatt problemer med min gamle T610 og mine venner med Sony Ericsson er alle fornøyd. Venter bare på K700 :love:

Lenke til kommentar
jeg har bare hatt dårlig erfaring med siemens og forbinder derfor alltid siemens med dårlig kvalitet, knirking i deksel og slikt. SE derimot har jeg bare hatt positive erfaringer med og så virker mobilene mye mer solide.

:D Da har du aldri hatt R600 skjønner jeg... :D Men har selv Z600 nå, og det er en kanontelefon!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...