Gå til innhold

K700i og K700!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen? Er i'en for internasjonal eller no sånt? 7250i og 7250 er littegrann forskjellige. 7250i er litt bedre. Men er det no forskjell på K700 og K700i ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

K700 er samme mobilen som K700i, som du sier så står i for international. Det fins også K700c, hvor c står for china, dvs. den kinesiske versjonen. Så i dette tilfellet er ikke K700i en bedre versjon av K700 som i mange andre tilfeller.

Skrevet
K700 er samme mobilen som K700i, som du sier så står i for international. Det fins også K700c, hvor c står for china, dvs. den kinesiske versjonen. Så i dette tilfellet er ikke K700i en bedre versjon av K700 som i mange andre tilfeller.

Takker for utfyldig svar :)

Skrevet

Unnskyld at jeg bryter inn, men det er overhodet ikke du den rette til å snakke om *Magnus*

Hint: "Fått min K700i nå nettopp! m bilder".

Skrevet (endret)

i står ikke for international, men c er riktig.

Endret av Habla
Skrevet
Unnskyld at jeg bryter inn, men det er overhodet ikke du den rette til å snakke om *Magnus*

Hint: "Fått min K700i nå nettopp! m bilder".

Han holder seg hvertfall til et topic, selv om det er en del "dumme" spm der :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...