Gå til innhold

Kjøpe PC hos Netshop.no


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny PC, og har tenkt å kjøpe så godt som alle komponentene hos Netshop. Det jeg lurer på er om jeg kan fritt velge komponenter hos Netshop, og så få dem til å sette sammen og teste PC'en? Eller må jeg velge en eller annen spesiell pakke for at de skal bygge den? Jeg har aldri satt sammen en hel PC selv, og ville absolutt foretrekke at butikken gjorde det for meg. Dersom de er villige til å gjøre dette, hvor mye koster det, og hvordan gir jeg beskjed under bestillingen om at jeg ønsker at de skal bygge den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha ny PC, og har tenkt å kjøpe så godt som alle komponentene hos Netshop. Det jeg lurer på er om jeg kan fritt velge komponenter hos Netshop, og så få dem til å sette sammen og teste PC'en? Eller må jeg velge en eller annen spesiell pakke for at de skal bygge den? Jeg har aldri satt sammen en hel PC selv, og ville absolutt foretrekke at butikken gjorde det for meg. Dersom de er villige til å gjøre dette, hvor mye koster det, og hvordan gir jeg beskjed under bestillingen om at jeg ønsker at de skal bygge den?

Send dem en mail som inneholder akkurat dette så tipper jeg du får svar på dine spørsmål... :yes:

Lenke til kommentar
Jeg skal ha ny PC, og har tenkt å kjøpe så godt som alle komponentene hos Netshop. Det jeg lurer på er om jeg kan fritt velge komponenter hos Netshop, og så få dem til å sette sammen og teste PC'en? Eller må jeg velge en eller annen spesiell pakke for at de skal bygge den? Jeg har aldri satt sammen en hel PC selv, og ville absolutt foretrekke at butikken gjorde det for meg. Dersom de er villige til å gjøre dette, hvor mye koster det, og hvordan gir jeg beskjed under bestillingen om at jeg ønsker at de skal bygge den?

Heisan ! Joda, vi setter sammen PC etter ønske om du velger komponenter, og prisen for sammensetningen er p.t. kr.300,-+ mva. Du kan også benytte vår PC-skredder for å sette sammen PC-en, de aller fleste konfigurasjoner er tilgjengelig i denne.

 

Mvh Netshop

Lenke til kommentar
Heisan ! Joda, vi setter sammen PC etter ønske om du velger komponenter, og prisen for sammensetningen er p.t. kr.300,-+ mva. Du kan også benytte vår PC-skredder for å sette sammen PC-en, de aller fleste konfigurasjoner er tilgjengelig i denne.

 

Mvh Netshop

Og hvor lenge pleier dere å bruke på å sette sammen pc'n da? Bare lurer! :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tror dere at Netshop folka er såpass våkne at når de blir bedt om å sette sammen og teste pc-en jeg jeg har kjøpt så passer de på å plassere komponentene på de lureste plassene f.eks med mest mulig plass rundt skjermkort fordi den produserer så my varme osv....? Eller bare klasjer de den sammen.

 

 

Et spørsmål til:

 

Det står at de tester pcen, betyr det at de installerer BIOS, windows og alle drivere og slikt også?

 

Har lest at de er så flinke så jeg vurderer og kjøpe fra dem... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...