Gå til innhold

Hjemmelaget cs film? Post din her!

Anbefalte innlegg

Skrevet
:nei:

1935 kb/s

2200 kb/s stilte jeg på videomach.

:w00t:

gspot sier 1935 kb/s og den tar ikke feil, sånn er det bare. Mulig den har blitt redusert når du lagra filmen! :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nice den dobbel awp'en gjennom veggen på nuke, :thumbup:

Grei film d, men d hadde vært kult med ein liten intro.

Noe annet er at de fleste av fragså er fra public, som er litt lamt, men syke frags va d i hverfall...

Bokmål eller nynorsk er de skriftspråkene vi skal bruke her på forumet. Dermed må du nok kutte ut SMS/dialekt språket ditt. ;)

Skrevet
Nice den dobbel awp'en gjennom veggen på nuke, :thumbup:

Noe annet er at de fleste av fragså er fra public, som er litt lamt, men syke frags va d i hverfall...

Virker litt tvilsom den dobble awpen gjennom veggen i de_nuke....!

Du såg jo ingen der.

Skrevet

Snekra da sammen en liten film jeg nå på 3.5 min og det ble søren i meg 60mb etter en haug med komprimering både i vegas, VirtualDub og winace :w00t:

Og stakkars meg har intet annet enn en .home konto med 30mb limit, så nå får ingen av dere sett den :cry:

Skrevet

Du såg jo ingen der.

1. Trenger jeg å se noen?

2. Du har ikke sett hele demoen.

Skrevet
Noen som vet åssen jeg konverterer en .dem fil til å bli .mpg, .avi eller .wmw? Skal jeg spille av mine må jeg inn i CS!

Hvis jeg trenger noen programmer, send dem på mail [email protected]

Hva med og lese en av de 20 guidene her på forumet? :D

Skrevet

personlig synes eg fragmovies fra alt annet en offisielle matcher er unødvendig, men det e jo ikkje alle som kan gjøre det og et sted må man jo begynne :)

poster sikkert url til en film her snart

Skrevet
Nice den dobbel awp'en gjennom veggen på nuke,  :thumbup:

Du såg jo ingen der.

visst du ikke vet det så trenger man ikke å bruke wallhack bare fordi en ikke så kjent cs-spiller tar noen gjennom veggen,hvis du synes det derre er tvilsomt,da må jo nesten alle fragsene på en fragmovie fra cpl være tvilsomme.mye er jo GULL(altså flaks-frag hvis du ikke visste det)

Skrevet (endret)

det blir ikke av noe av den fragmovien jeg tenkte å lage,orker ikke å lage noe+mangel på gull og syke frags+kan det ikke helt

offtopic: NEI!!!!!!sverige tapte nettopp!nei fydæven... :cry:

Endret av t0mm3n^_
Skrevet

Har en ekstremt sykt deagle frag som BURDE få plass i en frag movie ;)

Er public men alikkavel :) kan beskrive det: gjemte meg på ct bridge room på siden av åpningen ut mot brua, titter frem og skyter et deagle skudd og treffer hs på en kar på Terror bridgeroom som har awm elns. går tilbake på siden igjen og gjemmer meg så titter jeg fram igjen, skyter 1 skudd over brua med deagle og tar 2 hs på 2 stk som kom løpende inn til terror bridge room :w00t:

Får jeg et sted jeg kan laste den opp gjør jeg gjerne det :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...