Gå til innhold

Noen (tidligere) "hardcore" Worms2-spillere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Worms 1 har jeg ikke spilt engang... men jeg hører en ikke kan svinge seg i tauet flere ganger, og ikke slippe våpen fra tauet. Hva er vitsen da. ;)

Nå skal jeg avgårde i noen dager. Når jeg kommer tilbake regner jeg med alle dere noe rustne mester-ropere har fått spillet inn på PC-en igjen og øvd litt. :)

BTW, jeg spiller gjerne BnG også.

Slippe våpen fra tauet funker som bare juling det. svinge flere ganger husker jeg ikke helt om det gikk an.

Ikke spilt worms 1? huff... Det kan forklare w2-fanboyismen din. jaja. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillte det veldig mye på playstation, med mus å greier, men har ikke spilt det på PC (tro det eller ei) har spilt 1'ern på PC da. Hvis det hjelper? kanskje jag skal prøve å finne W2? tror en kompis av meg har det til PC.

Skrevet
Slippe våpen fra tauet funker som bare juling det. svinge flere ganger husker jeg ikke helt om det gikk an.

Ikke spilt worms 1? huff... Det kan forklare w2-fanboyismen din. jaja. :p

Tror ikke det går. Og det det er vel ikke mulig å spille over nettet?

Skrevet

Kom igjen da folkens... Blib, zeph, SpinNdre og alle andre - grav fram spillet og kom dere online! Kan gi linker til diverse nødvendige patcher, oppsett, baner osv om det er ønskelig. :)

Skrevet

worms spillene er jo bare proft laga. et av de beste 2D spillene. men worms 3D e jo veldig bra. æ kan no kalle mæ en proff gamer når d kommer t worms :thumbup::dribble::cool:

Skrevet

Jeg spillte MYE worms 2 demo før...

Sykt flink med ropes!

Hadde clan å greier..

ahh,det var tider det...

Hmm, tror jeg skal laste ned worms 2 demo igjen, se om jeg finner noen av de gamle clan kompisene... :hmm:

Skrevet (endret)
WP er nyest ja.

Haddis; demo? Må få deg hele spillet. ;)

Har alle versjonene, å må si jeg hadde det mest gøy med online demoen (worms 2)

Holdt på med ladder, her er link : link

Det er Faktisk GANSKE gøy!

Opps: så Endre hadde lagt ut link

@Endre: holdt du på med ladders eller? isåfall hva var nikket ditt :hmm:

Endret av haddis
Skrevet (endret)

Jeg har ikke spilt w2 online så veldig lenge.. tidligere spilte jeg bare med venner og sånt. Nå har jeg nettopp registrert meg på roper og bng ladder, som Endre.

Edit: For de som ikke visste det... Worms2 er nå freeware. Fullversjonen kan lastes ned gratis og lovlig. Link:

http://www.worms3d.net/worms2.zip

Endret av Endre
Skrevet
Jeg har ikke spilt w2 online så veldig lenge.. tidligere spilte jeg bare med venner og sånt. Nå har jeg nettopp registrert meg på roper og bng ladder, som Endre.

Edit: For de som ikke visste det... Worms2 er nå freeware. Fullversjonen kan lastes ned gratis og lovlig. Link:

http://www.worms3d.net/worms2.zip

Klarer ikke å starte spillet...

"out of range" :hrm:

Skrevet (endret)

Off Topic :

Husker jeg digget soundtracket til et av Worms spillene, det var mye det samme som i 1'eren men en del sprita opp, må bare spørre om det går an å få lastet ned soundtracket noe sted?

Endret av ToXciK
Skrevet
Kom igjen da folkens... Blib, zeph, SpinNdre og alle andre - grav fram spillet og kom dere online! Kan gi linker til diverse nødvendige patcher, oppsett, baner osv om det er ønskelig. :)

Nå kan jeg spille Endre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...