Gå til innhold

Alexander - Av Oliver Stone


Döden

Anbefalte innlegg

Og det har noe å si? Quentin Tarantino har regissert 4, men det betyr ikke at han er noe dårligere enn for eksempel Peter Jackson. Det samme gjelder David Fincher.

Poenget mitt var at de filmene som stod der var alle filmene hans. Helt greie kostymedrama var de, god film? Nei!

 

Tarantino, Jackson og Fincer sine filmer er geniale. DET er forskjellen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Poenget mitt var at de filmene som stod der var alle filmene hans. Helt greie kostymedrama var de, god film? Nei!

 

Tarantino, Jackson og Fincer sine filmer er geniale. DET er forskjellen.

...glad du ikke er filmkritiker. Du høres ut som hu berta som skriver for Stavanger Aftenblad.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
.... glad du er dum? saklig.... (der sank jeg ned på ditt nivå - gratulerer)

 

Jeg har faktisk en genuin interesse for film så venligst dropp de usaklige kommentarene dine.

Når fikk du monopol på vett?

 

Helt greie kostymedrama var de, god film? Nei!

 

Det er din subjektive mening, men det er ikke å komme bortifra at alt det syke Luhrman gjør for å sette sammen filmer viser et stort talent og forståelse for filmkunsten. Kanskje det ikke appellerer til deg, men det gir deg ikke rett å si at han er en dårlig regissør. Tror ikke du er klar over hvor langt ute på viddene du er.

 

"Genuin interesse for film" og en "genuin naivitet" for samme emne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har aldri sagt at han var dårlig. Sa bare at jeg syntes at Oliver Stone var en bedre, mer meritert regissør!

 

Sist gang jeg var på viddene var i påska 2000.

Greit nok, men du hevder dog at Luhrman's filmer kun er "greie kostymedrama" uten å presisere at det er din mening. Kan forstå at du liker Jackson, QT og Fincher bedre, det gjør jeg også.

Lenke til kommentar

Man setter ofte ting på spissen for å fremheve sitt poeng. Fyren er utvilsomt dyktig, men jeg er ikke alltid enig i at han velger rett mannskap til jobbene. Scriptene (jaja, vet at Shakespeare skrev Romeo&Julie, men det trenger ikke å bety at konversjonen over til filmmediet ikke ødelegger en del av "moroa") har ikke vært allverden heller. Blir spennende å se hva han kan sette sammen denne gangen.

 

PS: Beklager, er trøtt. Sikkert masse snodig i innleggene mine nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man setter ofte ting på spissen for å fremheve sitt poeng. Fyren er utvilsomt dyktig, men jeg er ikke alltid enig i at han velger rett mannskap til jobbene. Scriptene (jaja, vet at Shakespeare skrev Romeo&Julie, men det trenger ikke å bety at konversjonen over til filmmediet ikke ødelegger en del av "moroa") har ikke vært allverden heller. Blir spennende å se hva han kan sette sammen denne gangen.

 

PS: Beklager, er trøtt. Sikkert masse snodig i innleggene mine nå.

Kort sagt så liker du ikke stilen hans. Fair enough.

Lenke til kommentar
Status: Unknown

Comments: Project continues to be developed, but it's unsure whether this will be Luhrmann's next picture.

Status Updated: 20 November 2003

 

er vel dette. Hmm... mener å ha hørt i ettertid at den er på vei... Leste det i film-magasinet eller noe.

Lenke til kommentar
Status: Unknown

Comments: Project continues to be developed, but it's unsure whether this will be Luhrmann's next picture.

Status Updated: 20 November 2003

 

er vel dette. Hmm... mener å ha hørt i ettertid at den er på vei... Leste det i film-magasinet eller noe.

Vi får håpe det stemmer, så får vi se om wh1te har rett angående Baz'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...