Gå til innhold

Alexander - Av Oliver Stone


Döden

Anbefalte innlegg

Noen som gleder seg til denne ?

Ser ut til å bli et forrykende Oliver Stone mesterverk med en litt mystisk undertone. Så ikke traileren før idag, har hørt om den og at Oliver Stone er "in charge" før, men fytterakkern så god denne filmen ser ut! :thumbup: Håper bare at filmen ikke får for mye fjortissaktig Hollywood faktor som Hollywood filmer ofte får. :(

Gleder meg uansett.

 

Trailer i forskjellige størrelser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høh?

Noe jeg ikke helt har fått med meg nå ?

Was ?  :dontgetit:

http://www.imdb.com/title/tt0327405/

Hmmmm. Høres spennende ut men hvis Moulin Rouge (sp?) og Romeo + Juliette er de "eneste" filmene denne karen har 'produsert' vet jeg ikke om jeg vil ha helt sansen for prosjektet. (Kanskje bare meg som ikke liker disse filmene noe særlig.... :dontgetit: velvel.)

Fordomsfrie lille meg ?! :hm:

Neida, kan sikkert bli skikkelig bra dette altså, bare at jeg har mer sansen for Oliver Stone og vi har nå også faktisk fått se en trailer og det hele virker litt mindre "lukket".

 

Status: Unknown

Comments: Project continues to be developed, but it's unsure whether this will be Luhrmann's next picture.

Status Updated: 20 November 2003

Dette gjør jo det hele litt mer usikkert da men vi får se. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Høh?

Noe jeg ikke helt har fått med meg nå ?

Was ?  :dontgetit:

http://www.imdb.com/title/tt0327405/

Hmmmm. Høres spennende ut men hvis Moulin Rouge (sp?) og Romeo + Juliette er de "eneste" filmene denne karen har 'produsert' vet jeg ikke om jeg vil ha helt sansen for prosjektet. (Kanskje bare meg som ikke liker disse filmene noe særlig.... :dontgetit: velvel.)

Fordomsfrie lille meg ?! :hm:

Neida, kan sikkert bli skikkelig bra dette altså, bare at jeg har mer sansen for Oliver Stone og vi har nå også faktisk fått se en trailer og det hele virker litt mindre "lukket".

 

Status: Unknown

Comments: Project continues to be developed, but it's unsure whether this will be Luhrmann's next picture.

Status Updated: 20 November 2003

Dette gjør jo det hele litt mer usikkert da men vi får se. :)

Har litt med at Oliver Stone også kommer med en slik film. Luhrman vil sikker også tjene litt penger.

 

Uansett; man må da kunne se på filmene til Luhrman at han er en sykt, sykt dyktig man?! Du trenger ikke like filmene, men herregud så sykelig komplekse de er. Tenker mest på det visuelle nå.

Lenke til kommentar
Har litt med at Oliver Stone også kommer med en slik film. Luhrman vil sikker også tjene litt penger.

 

Uansett; man må da kunne se på filmene til Luhrman at han er en sykt, sykt dyktig man?! Du trenger ikke like filmene, men herregud så sykelig komplekse de er. Tenker mest på det visuelle nå.

Joa. Skjønner hva du mener men venter fortsatt med å hoppe i taket før jeg hører eller ser mer fra Herr.Luhrman. ;)

Lenke til kommentar

Oliver Stone

- Born on the Fourth of July

- JFK

- People vs. Larry Flynt

- Any Given Sunday

- Natural Born Killers

 

Dette var NOEN av filmene hans.

 

Baz Luhrman

- Moulin Rouge

- Romeo & Juliet

- Strictly Ballroom

 

Dette var ALLE filmene hans.

 

Vel......

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Oliver Stone

- Born on the Fourth of July

- JFK

- People vs. Larry Flynt

- Any Given Sunday

- Natural Born Killers

 

Dette var NOEN av filmene hans.

 

Baz Luhrman

- Moulin Rouge

- Romeo & Juliet

- Strictly Ballroom

 

Dette var ALLE filmene hans.

 

Vel......

Til tross for at Stone slaktet et Tarentino-mesterverk, er han flinkere enn Baz, i tillegg til at han er mer underholdende å se på. R & J og Moulin Rouge var begge filmer jeg nesten ikke orket se ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Oliver Stone

- Born on the Fourth of July

- JFK

- People vs. Larry Flynt

- Any Given Sunday

- Natural Born Killers

 

Dette var NOEN av filmene hans.

 

Baz Luhrman

- Moulin Rouge

- Romeo & Juliet

- Strictly Ballroom

 

Dette var ALLE filmene hans.

 

Vel......

Og det har noe å si? Quentin Tarantino har regissert 4, men det betyr ikke at han er noe dårligere enn for eksempel Peter Jackson. Det samme gjelder David Fincher.

Lenke til kommentar
Oliver Stone

- Born on the Fourth of July

- JFK

- People vs. Larry Flynt

- Any Given Sunday

- Natural Born Killers

 

Dette var NOEN av filmene hans.

 

Baz Luhrman

- Moulin Rouge

- Romeo & Juliet

- Strictly Ballroom

 

Dette var ALLE filmene hans.

 

Vel......

Og det har noe å si? Quentin Tarantino har regissert 4, men det betyr ikke at han er noe dårligere enn for eksempel Peter Jackson. Det samme gjelder David Fincher.

Men QT har jo laget noen av de beste filmene noensinne! Det er snakk om Pulp Fiction, Kill Bill, Reservoir Dogs.. Ikke R & J, eller Moulin Rouge...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Oliver Stone

- Born on the Fourth of July

- JFK

- People vs. Larry Flynt

- Any Given Sunday

- Natural Born Killers

 

Dette var NOEN av filmene hans.

 

Baz Luhrman

- Moulin Rouge

- Romeo & Juliet

- Strictly Ballroom

 

Dette var ALLE filmene hans.

 

Vel......

Og det har noe å si? Quentin Tarantino har regissert 4, men det betyr ikke at han er noe dårligere enn for eksempel Peter Jackson. Det samme gjelder David Fincher.

Men QT har jo laget noen av de beste filmene noensinne! Det er snakk om Pulp Fiction, Kill Bill, Reservoir Dogs.. Ikke R & J, eller Moulin Rouge...

Baz Luhrman's filmer er rost opp i skyene, så det argumentet kommer du ikke langt med. Luhrman er genial. Han er mye mer kompleks på det visuelle en Tarantino.

Lenke til kommentar

Nok quoting

 

Baz:

Director - filmography (sorted on weighted rating)

 

(7.80) - Moulin Rouge! (2001)

(7.30) - Strictly Ballroom (1992)

(6.70) - Romeo + Juliet (1996)

 

QT:

Director - filmography (sorted on weighted rating)

 

(8.70) - Pulp Fiction (1994)

(8.30) - Kill Bill: Vol. 1 (2003)

(8.30) - Reservoir Dogs (1992)

(8.20) - Kill Bill: Vol. 2 (2004)

(7.40) - Jackie Brown (1997)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nok quoting

 

Baz:

Director - filmography (sorted on weighted rating)

 

(7.80) - Moulin Rouge! (2001)

(7.30) - Strictly Ballroom (1992)

(6.70) - Romeo + Juliet (1996)

 

QT:

Director - filmography (sorted on weighted rating)

 

(8.70) - Pulp Fiction (1994)

(8.30) - Kill Bill: Vol. 1 (2003)

(8.30) - Reservoir Dogs (1992)

(8.20) - Kill Bill: Vol. 2 (2004)

(7.40) - Jackie Brown (1997)

Ehm, og du stoler blindt på IMDb-rating?

Lenke til kommentar

Jeg sier bare at i dette tilfellet er det mange flere som liker QT enn Baz. IMDB er ikke selve argumentet mitt, bare en del av den. Som du ser har disse menneskene stemt at 4 av filmene til QT er blant de 250 beste noensinne laget (og selv om jeg er uenig med mange av filmene der er alle favoritt filmene mine blant de 250 som imdb brukere har stemt fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...