LittOmAlt Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hei Har tenkt å bygge meg en ekstern dvd brenner. Noen som vet hvem som selger 3,5" kabinett(boks) med usb og firewire? Er det noen av dere som kan anbefale et spesifikt kabinett(boks) ? Takker
Thorvald Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Tror du får problem med og sette en dvd-brenner i ett 3.5" kabinet Prøv denne heller du.
Lugmeister Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) Tror du får problem med og sette en dvd-brenner i ett 3.5" kabinet Prøv denne heller du. Den der er jo laget for harddisk og ikke for cd/dvd brennere noe denne 5 1/4 er. Endret 24. juni 2004 av Lugmeister
LittOmAlt Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 (endret) 3,5" kabinett passer dersom dvd blir plassert på min ambolt og jeg benytter 10 kilos sleggen min. Kan det anbefales? Tror jeg går for et 5,25 tommers kabinett sjekk her Nå må jeg finne ut om den er USB 1,1 kompatibel... Så gjennstår det å velge den rette DVD spilleren. Takker Endret 25. juni 2004 av LittOmAlt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå